Klientų aptarnavimo ypatumai turizmo ir rekreacijos organizacijose.


Turizmo referatas. Įvadas. Rekreacijos ir turizmo paslaugas teikiančios organizacijos. Klientų aptarnavimo reikalavimai ir paslaugų kokybės standartai turizmo ir rekreacijos įstaigose. Klientų elgsenos, poreikių, motyvų įtaka turizmo ir rekreacijos aptarnavimo paslaugoms. Turizmo ir rekreacijos paslaugų sektoriaus personalo darbo kokybės įtaka aptarnavimo kokybei. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Tikslas – Išanalizuoti klientų aptarnavimo ypatumus turizmo ir rekreacijos organizacijose bei pateikti pastabas ir pasiūlymus.

Uždaviniai:

1.Įstaigų teikiančių rekreacijos ir turizmo aptarnavimo paslaugas apžvalga.

2.Apžvelgti klientų aptarnavimui keliamus reikalavimus turizmo ir rekreacijos įstaigose.

3.Įvertinti klientų elgsenos, poreikių, motyvų įtaką turizmo ir rekreacijos teikiamų paslaugų aptarnavimui.

4.Įvertinti darbuotoju teikiančiu rekreacijos ir turizmo paslaugas įtaka klientų aptarnavimo kokybei.

5.Pateikti pastabas ir pasiūlymus apie klientų aptarnavimą TR organizacijose.

  • Turizmas Referatai
  • 2014 m.
  • 28 puslapiai (7632 žodžiai)
  • Universitetas
  • Turizmo referatai
  • Microsoft Word 58 KB
  • Klientų aptarnavimo ypatumai turizmo ir rekreacijos organizacijose.
    10 - 4 balsai (-ų)
Klientų aptarnavimo ypatumai turizmo ir rekreacijos organizacijose.. (2014 m. Balandžio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/klientu-aptarnavimo-ypatumai-turizmo-ir-rekreacijos-organizacijose.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 00:26