Klientų atsiliepimai apie paslaugas internete – kaip reaguoti ir kaip komunikuoti su skirtingomis grupėmis: patenkintais, neutraliais ir nepatenkintais


Turizmo namų darbas. Klientų atsiliepimai apie paslaugas internete – kaip reaguoti ir kaip komunikuoti su skirtingomis grupėmis patenkintais , neutraliais ir nepatenkintais. Pirma – patenkinti klientai ( teigiami atsiliepimai. Antra – neutralūs atsiliepimai. Trečia – neigiami atsiliepimai. Kurie atsiliepimai teikia naudą įmonej ir jos paslaugai.


Šiandieniniame pasaulyje internetas yra visagalis. Kaikurie net neįsivaizduoja kaip galima gyventi be interneto. Internetinės svetainės – pats patogiausias būdas klientui sužinoti informaciją apie tam tikrą paslaugą. Klientai- tai kiekvienos kompanijos dalis. Jai jie pyksta ar skundžiasi, tai reiškia,jog nutiko kažkas svarbaus. Kiekviena teisingai išspresta kliento problema paskatins jį tapti tikru jūsų kompanijos veidu ir nariu. Internete paliekama daugybė atsiliepimų, kuriuos galime skirstyti į patenkintus, neutralius ir nepatenkintus klientus. Dažnai atsiliepimai vieni kitiem nėra lygus, vieniem patiko paslauga, kitiems nepatiko, kiti aplamai neturi nomuonės, dėl to pabandysime aptarti atsiliepimų svarbą beabejo ir naudą tarp kliento atsiliepimų ir pardavinėjamų paslaugų

Patenkintas klientas. Paslauga kura klientas yra patenkintas, gerai vertinama- teigiamai vertinama. Teigiami atsiliepimai tikrai vertas dėmesio dalykas, nes rinkdamasis paslaugą, nesuklysi ir ivertinsi savo poreikius, žinosi ko tikėtis iš teikiamų paslaugų. Dažnai žmonės pakomentuoja kas jiems patiko : malonus aptarnavimas, paslaugos pateikimas, kaina, kontaktinės zonos bendravimo manieros, išrinktas viešbūtis, maisto asortimentas, viežbūtuje esantis pramogų kompleksai, kambario patogumai interjeras ir t.t.(atsiliepimose tikrai slypi begalė informacijos kurios ir reikia klientui, kad įvertintų paslaugą ir savo poreikius. Kiekvienas teigiamas komentaras yra pliusas paslaugai ir manau didina paklausą. Perskaičius naujiems klientams teigiamus atsiliepimus sulauksite daugiau susidomėjusių klientų, o kilus problemoms kiekvienas darbdavys turėtu pasistengti išspresti tai greitiai. Taigi verti dėmesio teigiami atsiliepimai. Kartais klientas kaip paskatinima sulaukia dovanėlės, atviruko, ar individualios paslaugos pasiūlymo. Taip elgesi dauguma įmonių.

  • Turizmas Namų darbai
  • 2015 m.
  • 4 puslapiai (919 žodžių)
  • Mokykla
  • Turizmo namų darbai
  • Microsoft Word 46 KB
  • Klientų atsiliepimai apie paslaugas internete – kaip reaguoti ir kaip komunikuoti su skirtingomis grupėmis: patenkintais, neutraliais ir nepatenkintais
    10 - 10 balsai (-ų)
Klientų atsiliepimai apie paslaugas internete – kaip reaguoti ir kaip komunikuoti su skirtingomis grupėmis: patenkintais, neutraliais ir nepatenkintais. (2015 m. Balandžio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/klientu-atsiliepimai-apie-paslaugas-internete-kaip-reaguoti-ir-kaip-komunikuoti-su-skirtingomis-grupemis-patenkintais-neutraliais-ir-nepatenkintais.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 12:31