Klientų elgesio stebėjimas Parduotuvė ,,Aprangos galerija”


Marketingo skaidrės. Parduotuvės. ,,Aprangos galerija” klientų elgesio stebėjimas. Stebėti klientų elgesį pagal iš anksto nustatytus kriterijus. Stebėjimo tikslas. „Aprangos“ grupė – mažmeninės prekybos drabužiais lyderė Baltijos šalyse. Parduotuvės charakteristika. Parduotuvė įsikūrusi Vilniaus PC „Akropolis“ Parduotuvės asortimentas rūbai skirti jaunimui. Parduotuvės asortimentas. Darbuotojų skaičius trys moterys ir vienas vaikinas. Darbuotojai. Darbuotojų atliekamos funkcijos Darbuotojas prie kasos Parduotuvės vadovė Salės darbuotojai Darbuotojas prie matavimosi kabinų. Parduotuvės ,,Aprangos galerija” tikslinę rinką sudaro. Tikslinė rinka. Ar pirkėjas vaikščiojo. Stebėjimo kriterijai. Kai buvo atliekamas. Klientų elgesys parduotuvėje.


Stebėti klientų elgesį pagal iš anksto nustatytus kriterijus. Apibūdinti parduotuvę, jos asortimentą. Apibūdinti darbuotojus. Apibūdinti tikslinę rinką.

Parduotuvė įsikūrusi: Vilniaus PC „Akropolis“ Parduotuvės asortimentas: rūbai skirti jaunimui. Pagrinde rūbai asmenims nuo 14m.-29m. Asortimentas: keičiasi pagal sezoną, ruduo/žiema ,pavasaris/vasara.

Darbuotojų skaičius: trys moterys ir vienas vaikinas. Darbuotojų apranga: griežto aprangos kodo nėra, parduotuvės darbuotojai nešioja panašių spalvų,atspalvių rūbus PILKA/JUODA.

Parduotuvės ,,Aprangos galerija” tikslinę rinką sudaro, vyrai 16-35m ir moterys 16-30m, uždirbantys nuo 600eur.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2015 m.
  • 12 puslapių (257 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 1728 KB
  • Klientų elgesio stebėjimas Parduotuvė ,,Aprangos galerija”
    10 - 7 balsai (-ų)
Klientų elgesio stebėjimas Parduotuvė ,,Aprangos galerija”. (2015 m. Kovo 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/klientu-elgesio-stebejimas-parduotuve-aprangos-galerija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 02:04