Klientų etiško bendravimo vertinimas organizacijoje


Pardavėjo bendravimo su klientu vertinimas. Ab audimas darbuotojai. Klientu aptarnavimo vertinimas. Klientų aptarnavimo kokybės vertinimas darbai. Etiško bendravimo pavyzdys. Komunikavimo standartas kas tai. Gaminiai aktyviam laisvalaikiui. Bendravimas su klientais ypatumai. Etiškas klientų aptarnavimas. Bendravimo su klientais ypatumai.

Vadybos namų darbas. Įvadas. Organizacijos veiklos trumpas aprašymas. Tyrimo metodikos aprašymas, tyrimo imties pagrindimas ir organizavimas. Klientų etiško aptarnavimo vertinimo tyrimo rezultatai ir jų aptarimas. Klientų etiško aptarnavimo anketa. Personalo, aptarnaujančio klientus, stebėjimo lapas. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Priedai (užpildytos anketos).


Organizacijos ir įmonės siekdamos gerinti savo paslaugų kokybę susikuria klientų aptarnavimo standartus, kuriuose yra aptartos bendravimo su klientais normos, pagrindiniai darbuotojų etiško elgesio ir klientų aptarnavimo principai.

šio darbo tikslas yra aptarti ir įvertinti darbuotojų etišką bendravimą ir darbą su klientais AB audimas . Šis darbas, anketavimo ir stebėjimo principais, parodys kaip bendrovėje audimas darbuotojai yra motyvuoti parduoti atstovaujamo prekinio ženklo gaminius, kaip jie (jų pačių ir stebėtojo nuomone) aptarnauja klientus, ar laikosi klientų aptarnavimo standarto, ar žino, ko klientai dažniausiai tikisi iš pardavėjo.

Darbo uždaviniai – aprašyti organizacijos veiklą ir tyrimo metodiką, pagrįsti tyrimo imtį ir organizavimą, įvertinti klientų etiško aptarnavimo tyrimo rezultatus, aptarsėkmingai veikiančios įmonės stengiasi išsaugoti tradicijas ir būti atviros inovacijoms, tačiau tai pavyksta tik stipriausiems.

1936 m. Įkurta AB ,,audimas gamino sportinę aprangą. Nuo 1991 m. Įmonė pradėjo naują veiklos ir raidos etapą.

Sukauptos patirties ir naujausių technologijų sintezė leido rinkai pasiūlyti kokybiškus produktus, pažymėtus ,,audimas prekės ženklu1999 m. Įmonė pradėjo bendradarbiauti su Lietuvos tautiniu olimpiniu komitetu ir gaminti sportinę aprangą geriausiems Lietuvos atletams, dalyvaujantiems olimpinėse ir t2003 m. Nuo prekinio ženklo ,,audimo buvo atskirta gaminių grupė skirta krepšiniui ir pristatytas naujas prestiprioji prekės ženklo ,,audimas pusė – tarptautinė, jauna, energinga ir aktyvų gyvenimo būdą propaguojanti komanda. Ji testuoja naujausius gaminius, todėl rinkai pateikiami tik patys inovatyviausi ir  klientų lūkesčius atitinkantys sprendimai. Mūsų darbuotojų ir partnerių patirtis, jų kompetencija padeda prekės ženklui ,,audimas išlaikyti lyderio vardą.

,,audimas kartu su grupe patyrusių Lietuvos ir užsienio šalių dizainerių, remdamasi profesionalių europos mados agentūrų patarimais ir rekomendacijomis per metus sukuria ir rinkai pateikia kolekcijas. Kolekcijos parduodamos mažmeninės prekybos tinkle Lietuvoje bei bendradarbiaujant su didmeninės prekybos partneriais.

šiuo metu ,,audimas yra pirmaujantis aprangos aktyviam laisvalaikiui ir sportui prekės ženklas Lietuvoje su didesne kaip 30 proc. Rinkos dalimi ir vidutiniškai 35 proc. Per metus aug rašydama šį darbą naudojau du apklausos metodus – stebėjimą ir anketavimą. Žmonėms, dirbantiems su klientais, buvo pateikta užpildyti klientų etiško bendravimo tyrimo anketa.

  • Vadyba Namų darbai
  • 2011 m.
  • 18 puslapių (1617 žodžių)
  • Vadybos namų darbai
  • Microsoft Word 124 KB
  • Klientų etiško bendravimo vertinimas organizacijoje
    10 - 1 balsai (-ų)
Klientų etiško bendravimo vertinimas organizacijoje. (2011 m. Balandžio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/klientu-etisko-bendravimo-vertinimas-organizacijoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 15:51