Klientų logistinis aptarnavimas skaidrės


Logistikos skaidrės. Klientu logistinio aptarnavimo tobulinimo analizė. Darbo tikslas ir uždaviniai. Klientų aptarnavimo svarbos priežastys. Klientų aptarnavimo svarba. Klientų aptarnavimo komponentai. Logistiniai klientų aptarnavimo komponentai gali būti klasifikuojami labai skirtingai. Logistinio aptarnavimo elementai skirstomi į tris kategorijas. Prieš sandoriniai elementai. Sandorio elementai. Po sandoriniai elementai. Sudėtinės užsakymo įvykdymo ciklo laiko dalys. Koncepciniai paslaugų kokybės modeliai. Koncepcinis paslaugų kokybės modelis. Nesėkmės teikiant paslaugas gali atsirasti paslaugos teikimo procese. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas: Išanalizuoti klientų logistinį aptarnavimą. Uždaviniai: Ištirti klientų aptarnavimo svarbos priežastis ir komponentus; Aptarti logistinio aptarnavimo elementus ir sudėtinės užsakymo įvykdymo ciklo laiko dalis. Nustatyti koncepcinius paslaugų kokybės modelius.

Produktas yra apibūdinamas daikto materialiom savybėm - sudėtimi, įvairiom jo fizinėm charakteristikom, naudojimo paprastumu, stiliumi, kokybe ... Paslaugos elementai (produkto aplinka) yra susiję su produkto prieinamumu, užsakymo paprastumu, pristatymo greičiu, po sandoriniu aptarnavimu...

Jie gali būti vertinami kaip elementai susiję su sandoriu;.

Jie gali būti traktuojami kaip funkciniai požymiai susiję su bendrais užsakymo įvykdymo aspektais.

Įrangos ar produkcijos demonstravimas; Prieinamumas; Patogumas; Patikimumas; Skubumas; Produkto pakeičiamumas kitu; Sistemos tikslumas; Raštiška informacija klientams; Valdymo paslaugų teikimas.

  • Logistika Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (307 žodžiai)
  • Logistikos skaidrės
  • MS PowerPoint 1004 KB
  • Klientų logistinis aptarnavimas skaidrės
    10 - 3 balsai (-ų)
Klientų logistinis aptarnavimas skaidrės. (2016 m. Sausio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/klientu-logistinis-aptarnavimas-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 05:06