Klientų logistinis aptarnavimas UAB „Gulija“


Logistikos skaidrės.

Klientų logistinis aptarnavimas atsiskaitomasis darbas. Įvadas. Atsiskaitomojo darbo tema yra aktuali nes, šiais laikais logistika įgauna vis daugiau populiarumo. Įmonės aprašymas. Įmonė UAB „ Gulija“ – tai tarptautiniu mastu veikianti transporto paslaugų įmonė. Įmonės personalas. Įmonė UAB „Gulija“ yra įtvirtinta kaip uždaroji akcinė bendrovė. Įmonės valdymo struktūra. Pagrindinės įmonės veiklos yra krovinių gabenimas tarptautiniais ir vietiniais vežimais. Įmonės pagrindinės ir pagalbinės veiklos. Įmonės pagrindiniai, pagalbiniai ir valdymo procesai. Įmonės pajėgumai. Krovinio sekimo sistema Navigacijos Racijos. Įmonės konkurentai. Įmonės klientai. UAB “Autofastas“ UAB "Elhamers„ UAB "Oxygen“. Įmonės partneriai. UAB „Didneriai“ UAB „ Baltic Marine Spedition UAB „ Ostkama“. Įmonės tiekėjai. UAB „Etanetas“ UAB „Vilma UAB „Henita“ UAB „Galuotas“. Logistinis klientų aptarnavimas. Įmonė stengiasi realizuti visus kliento poreikius ir norus. Išvados. Išanalizavus įmonę, ir jos teikiamas paslaugas. „Stipriausi Lietuvoje“.


Atsiskaitomojo darbo tema yra aktuali nes, šiais laikais logistika įgauna vis daugiau populiarumo. Kiekviena įmonė susiduria su logistika ( sandėliavimas, krovinių gebenimas ar transportavimas). Transporto įmonių viena iš pagrindinių veiklų yra klientų aptarnavimas, nes nuo klientų priklauso įmonės stabilumas ir sėkmė. O nuo įmonės darbuotojų ir teikiamos paslaugos priklauso, ar grįž antrą kartą klientas.

Pagrindinės įmonės veiklos yra: krovinių gabenimas tarptautiniais ir vietiniais vežimais, krovinių kontrolė, sandėliavimas, transporto nuoma, transporto pardavimas. Pagalbinės įmonės paslaugos yra: gamybos ir sandėlių vietos parinkimas, užtikrinimas, pakavimas, atliekų tvarkymas, konsultavimas, dokumentų parengimas, nestandartinių krovinių gabenimas, krovinių paskirstymas.

UAB „Didneriai“ UAB „ Baltic Marine Spedition UAB „ Ostkama“.

UAB „Etanetas“ UAB „Vilma UAB „Henita“ UAB „Galuotas“.

Įmonė stengiasi realizuti visus kliento poreikius ir norus; Klientai – kelias į viršunę; Paslauga teikiama nustatytu laiku; Prieš kontraktą klientas susipažistą su visą įmonė, su visą įrangą; Nelaimės metų, klientui kompensuojama moralinė ir finansinė žala.

  • Logistika Skaidrės
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Evelina
  • 16 puslapių (377 žodžiai)
  • Kolegija
  • Logistikos skaidrės
  • MS PowerPoint 399 KB
  • Klientų logistinis aptarnavimas UAB „Gulija“
    10 - 2 balsai (-ų)
Klientų logistinis aptarnavimas UAB „Gulija“ . (2017 m. Kovo 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/klientu-logistinis-aptarnavimas-uab-gulija.html Peržiūrėta 2018 m. Sausio 18 d. 00:06