Klientų lojalumo formavimo problema


Vadybos referatas. Įvadas. Klientų lojalumo sampratos evoliucija. Klientų lojalumo klasifikavimas. Klientų lojalumą formuojantys veiksniai. Lojalių klientų kategorijos. Klientų pasitenkinimo laipsnio matavimas. Kliento pasitenkinimo tyrimo sistema. Klientų lojalumo ugdymo priemonės. Garantijų sistema. Klientų lojalumo vystymas interneto pagalba. Lengvatų bei privilegijų suteikimas klientui. Išvados. Naudota literatūra.


Temos problema. Klientų poreikių, požiūrio ir nuostatų formavimo į parduodamą prekę ar teikiamą paslaugą, bei tinkamos klientų išlaikymo ir lojalumo ugdymo strategijos kūrimo bei įgyvendinimo kliuviniai.

Darbo tikslas. Išnagrinėti lojalių klientų įmonei teikiamus privalumus bei išanalizuoti būdus ir priemones padedančias įmonei ugdyti klientų lojalumą ir didinti jų išsaugojimo laipsnį.

Darbo uždaviniai:

1.Pateikti teorinę medžiagą apie klientus, bei jų poreikius.

2.Pagrįsti klientų pasitenkinimo suteikta paslauga naudą bei svarbą įmonei.

3.Išanalizuoti klientų lojalumo formavimo kliūtis.

  • Vadyba Referatai
  • 2014 m.
  • 22 puslapiai (6796 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 69 KB
  • Klientų lojalumo formavimo problema
    10 - 3 balsai (-ų)
Klientų lojalumo formavimo problema. (2014 m. Lapkričio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/klientu-lojalumo-formavimo-problema.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 22:40