Klientų lojalumo sistemos tobulinimas


Vadybos kursinis darbas. Santrauka. Abstract. Įvadas. Metologinė vartotojų lojalumo tobulinimo analizė. Vartotojų lojalumo samprata. Lojalumo koncepcijos ypatumai. Lojalumo lygiai ir grupės. Lojalumo nauda organizacijai. Elgsenos ir požiūrio rodikliais grįsti klientų lojalumo nustatymo metodai. Klientų lojalumo tobulinimas. Pardavimų skatinimas tobulinant klientų lojalumą. Uab „etva“, kavine – viešbutis „bajorų užeiga“ klientų lojalumo sistemos tobulinimo tirymo analizė.


Darbo problema: paslaugų lojalumo tobulinimas ir jų teikimo proceso gerinimo veiksmingumas siekiant išlaikyti esamus ir pritraukti naujus klientus.

Darbo objektas: UAB „ETVA“, kavine – viešbutis „Bajorų Užeiga“ vartotojų lojalumo sistemos tobulinimas.

Darbo tikslas: UAB „ETVA“, kavine – viešbutis „Bajorų Užeiga“ vartotojų pasitenkinimo ir lojalumo didinimo priemones.

Darbo uždaviniai:

1.Išanalizuoti teorines nuostatas, apibrėžiančias klientų lojalumą, kaip tyrimų objektą, lojalumo koncepcijos efektyvumo ir tobulinimo ypatumus;

2.Charakterizuoti UAB „ETVA“, kavine – viešbutis „Bajorų Užeiga“ veiklą ir vartotojų lojalumo programas;

3.Atlikti UAB „ETVA“, kavine – viešbutis „Bajorų Užeiga“ vartotojų lojalumo ir pirkimo elgsenos tyrimą;

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 25 puslapiai (6741 žodis)
  • Mokykla
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 996 KB
  • Klientų lojalumo sistemos tobulinimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Klientų lojalumo sistemos tobulinimas. (2014 m. Vasario 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/klientu-lojalumo-sistemos-tobulinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:44