Klientų lojalumo skatinimas


Klientu lojalumo stiprinimas. Klientu lojalumas. Aprašomasis analitinis metodas. Kaip padidinti lojaliu klientu skaiciu. Vartotojo lojalumo organizacijai u. Kaip sustiprinti klientų lojalumą. Kaip stiprinti klientu lojaluma. Vartotoju lojalumas e-knygos. Klientu lojalumo priemones. Knyga vartotojų lojalumas.

Vadybos bakalauro darbas. Santrauka. Įvadas. Klietų lojalumo formavimo teoriniai aspektai. Klientų lojalumo koncepcijos ypatumai. Lojalumo koncepcijos ypatumai. Klientų lojalumo nauda organizacijai. Klientų lojalumo organizacijai formavimas. Pardavimų skatinimas formuojant klientų lojalumą. Uab „ilsėja“ klientų lojalumo organizacijai tyrimas. Bendra įmonės veiklos charakteristika. Klientų lojalumo organizacijai tyrimo metodika. Klientų lojalumo tyrimo rezultatai ir jų analizė. Pasiūlymai klientų lojalumui didinti/stiprinti. Išvados ir rekomendacijos. Literatūra. Priedas.


Temos aktualumas. Mokslo ir technologijų pažanga, intensyvėjantys tarptautiniai ekonominiai ryšiai keičia visų sričių vartotojų nuostatas. Verslo sėkmės jau nebeužtikrina patraukli produkto kaina ar kokybės charakteristikos. Intensyvi konkurencija, globalizacija ir kintanti vartotojų paklausa skatina įmones ieškoti būdų, leidžiančių joms išlikti konkurencingomis rinkoje. Kompleksiškoje, kintančioje aplinkoje įmonėms vis svarbiau orientuotis į rinką ir vartotoją, tad jos bando užsitikrinti sėkmę kurdamos ir plėtodamos ilgalaikius ryšius su vartotojais. Pastebima, kad tokia strategija tinkama, nes esamiems vartotojams išlaikyti įmonės turi skirti mažiau pastangų bei finansinių išteklių nei naujiems pritraukti.

Problema. UAB “Ilsėja” lojalių klientų kiekis mažėja, tai rodo pardavimų ir pelno rodiklių kritimas. Probleminis klausimas yra kaip padidinti lojalių klientų skaičių. Tyrimo metu bus siekiama išsiaiškinti problemos priežastis ir pasiūlyti priemones lojalumo skatinimui.

Darbo objektas – klientų lojalumo UAB “Ilsėja” analizė ir didinimas.

Darbo tikslas – įvertinus klientų lojalumą lemiančius veiksnius bei jų panaudojimą įmonėje, pateikti pasiūlymus klientų lojalumui stiprinti.

Darbo uždaviniai:

1.Išanalizuoti klientų lojalumo sampratą;

2.Aptarti lojalumo koncepcijos ypatumus;

3.Išskirti lojalumo lygius ir grupes;

4.Ištirti UAB “Ilsėja” klientų lojalumą ir jį lemiančius veiksnius;

5.Pateikti pasiūlymus klientų lojalumui stiprinti.

Tyrimo metodai

Siekiant išanalizuoti įmonės UAB “Ilsėja” klientų lojalumo formavimą, darbe naudojams aprašomasis- analitinis metodas. Taikant šį metodą, darbe aprašomi teoriniai lojalumo koncepcijos aspektai bei išsamiai aprašomas ir analizuojamas įmonės UAB “Ilsėja” klientų lojalumas. Pasirinktas duomenų rinkimo instrumentas – apklausa. Tai sistemingas informacijos iš respondentų rinkimas, pateikus anketą.

Darbe naudoti šaltiniai

Pagrindiniai naudoti literatūros šaltiniai yra šie: įvairių Lietuvos ir užsienio autorių knygos, moksliniai straipsniai bei lojalumo suvokimui ir formavimui analizuoti sukurtų internetinių tinklapių medžiaga.

Klientų lojalumo skatinimas. (2012 m. Lapkričio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/klientu-lojalumo-skatinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 10:09