Klientų pasirinkimo poreikių tyrimas


Vadybos tyrimas. Įvadas. Klientų poreikių tyrimo metodika. Problemos formulavimas, tyrimo tipo parinkimas. Imties, atrankos būdo nustatymas, bei duomenų rinkimas. Tyrimo duomenų analizė. Klientų pasirinkimas perkant grindų dangą. Išvados. Priedai. Anketa.


Mano pasirinktas tyrimas apžvelgs vartotojų paklausą renkatis grindų dangą mūsų įmonėje „x“. Kiekvienoje rinkoje, taip ir šioje pasitaiko kokurentų kurie siūlo mažesnes kainas, negu siūlo mūsų įimonė. Todėl svarbu, koks klientų poreikis yra perkant grindų dangą.

Tyrimo tikslas: išanalizuoti klientų pasirinkimo įpročius įsigyjant grindų dangą.

Uždaviniai:

1.Išanalizuoti vartotojų poreikį konkrečiai prekei;

2.Išanalizuoti vartotojų išleidžiamą sumą grindų dangai;

3.Išanalizuoti vartotojų motyvą perkant grindų dangą.

  • Vadyba Tyrimai
  • 2013 m.
  • Aurelija
  • 12 puslapių (1435 žodžiai)
  • Vadybos tyrimai
  • Microsoft Word 130 KB
  • Klientų pasirinkimo poreikių tyrimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Klientų pasirinkimo poreikių tyrimas. (2013 m. Birželio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/klientu-pasirinkimo-poreikiu-tyrimas.html Peržiūrėta 2017 m. Rugsėjo 23 d. 07:01