Klientų pasitenkinimas naktinių klubų tyrimas


Marketingo tyrimas. Įvadas. Klientų pasitenkinimas. Metodinis skyrius. Respondentų atsakymai į klausimus. Vartotojų pasitenkinimo naktiniu klubu „universiteto pub“ tyrimo analitinė dalis. Analizė pagal lytį. Analizė pagal pajamas. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai. Santrauka.


Darbo uždaviniai:

•Sužinoti kokio amžiaus, lyties, išsilavinimo, socialinės padeties žmonės lankosi naktiniame klube „Universiteto Pub“

•Palyginti respondentų atsakymų skirtumus pagal respondentų lytį

•Išsiaiškinti ar yra ryšys tarp respondenų pajamų ir jų pasirinktų atsakymų.

Tyrimą vykdysime naudodami anketinę apklausą ir analizuodami jos rezultatus. Taip pat skaičiuosime ir apibendrinsime gautus rezultatus naudodami statistinės analizės ir duomenų apdorojimo programinę įrangą SPSS.

Darbas suskirstytas į tris dalis: Teorinę, metodinę ir analitinę. Teorinėje dalyje paaiškinama, kas yra vartotojų pasitenkinimas, kaip jis tiriamas ir pateikti tokių atliktų tyrimų pavyzdžiai. Metodinėje dalyje aprašomas mūsų atliktas tyrimas, kokį tyrimo metodą naudojome ir kiek respondentų dalyvavo. Analitinėje dalyje pateikiami atlikti skaičiavimai ir aprašomi gauti rezultatai.

  • Marketingas Tyrimai
  • 2013 m.
  • 75 puslapiai (11572 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 745 KB
  • Klientų pasitenkinimas naktinių klubų tyrimas
    10 - 4 balsai (-ų)
Klientų pasitenkinimas naktinių klubų tyrimas. (2013 m. Gruodžio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/klientu-pasitenkinimas-naktiniu-klubu-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 06:39