Klientų pasitenkinimo didinimas x sporto klube


Vadybos referatas. ,,Klientų pasitenkinimo didinimas ‘’APELSINO’’ sporto klube’’. Tyrimo problema. Tyrimo tikslas. Tyrimo klausimai/anketavimas. Tyrimo uždaviniai. Tyrimo patikimumas. Anketa. Išvados.


Šio darbo tikslas yra išsiaiškinti klientų pasitenkinimo svarbą paslaugų sferos įmonių veikloje (šiuo atveju UAB „Apelsinas“ sporto klubas). Šio darbo tyrimo tikslas yra išsiaiškinti

sporto klubo lankytojų nuomonę, sporto klubo stipriąsias ir silpnąsias puses lankytojų požiūriu, ir sudaryti klientų pasitenkinimo didinimo programą „Apelsino“sporto klubui.

Pirma darbo dalis skirta išsamiai klientų pasitenkinimo reikšmės įmonei teorinei analizei. Teorinėje darbo dalyje kalbama apie tai, į ką šiuo metu turėtų orientuotis

paslaugas teikiančios įmonė, kad išliktų rinkoje ekonominio sunkmečio laikotarpiu. Kalbama apie tai, kokią naudą iš tikrųjų įmonėms suteikia patenkinti vartotojai, kaip klientų lojalumo kūrimas padeda įmonei gauti daugiau pelno ir tapti sėkminga savo veikloje, suteikia garantijas, kad tas pelnas ne tik bus daugiau mažiau pastovus, bet didės su augančiu patenkintų klientų ratu.

  • Vadyba Referatai
  • 2014 m.
  • 10 puslapių (1642 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 21 KB
  • Klientų pasitenkinimo didinimas x sporto klube
    10 - 2 balsai (-ų)
Klientų pasitenkinimo didinimas x sporto klube. (2014 m. Gruodžio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/klientu-pasitenkinimo-didinimas-x-sporto-klube.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:09