Klientų valdymo sistemos diegimas


Klientu valdymo sistema. Santykiu su klientais valdymas bakalaurinis darbas. Sugarcrm diegimas. Sugarcrm lietuva. Prof kliento mechanizmas. Darbas su sugarcrm. Išvados crm. Rysiu su klientais valdymas kursinis. Sugar crm ypatybes. Crm sistemos diegimas diplominis.

Informatikos diplominis darbas. Paveikslų sąrašas. Lentelių sąrašas. Įvadas. Uždarosios akcinės bendrovės ,,anvyra” veiklos analizė. Įvadas. Įmonės užimama vieta rinkoje. Įmonės teikiamos paslaugos. Klientų analizė. Personalo valdymo uždaviniai. Išvados. Crm analizė ir diegimas. Įvadas. Crm programinė įranga. Crm sistemų šeima. Operacinis ir analitinis crm. Kas yra sugarcrm. Sugarcrm ypatumai. Sugarcrm architektūra. Sugarcrm sistemos diegimas. Išvados. Išvados. Literatūros sąrašas:. Priedai.


Vadovas prof. Habil. Dr. Genadijus kulvietis temos aktualumas. Prieš šimtmetį, kol nebuvo didžiųjų parduotuvių, mažuose miesteliuose gyvenantys žmonės pirkdavo mažose specializuotose parduotuvėse. Kiekvienos parduotuvės šeimininkas asmeniškai pažinojo savo pirkėjus, jų pirkimo įpročius, pomėgius. Klientai savo ruožtu apmokėdavo lojalumu ir pasikartojančiais pirkiniais. Toks idiliškas ryšys dingo prasidėjus urbanizacijai, klientams tapus mobiliais ir atsiradus universaliosioms parduotuvėms ir superparduotuvėms.

šiuo metu, kai prekių ir paslaugų labai daug ir skirtingų gamintojų prekės arba paslaugos mažai skiriasi, o klientai patys gali lengvai surasti išsamią informaciją apie prekes per internetą ir palyginti jų kainas, svarbiausia pardavimo proceso dalimi tampa ne pačios prekės, o kliento poreikių pildymas. Norint parduoti prekes ir paslaugas, reikalinga žinoti kuo daugiau informacijos apie klientus, greičiau ir geriau juos aptarnauti.

Tipinė gamintojo strategija industrinėje ekonomikoje dabar yra nukreipta į kliento poreikių tenkinimą. Vienintelė galimybė išgyventi konkurencinėje kovoje – išsiskirti iš kitų prekių ir paslaugų pardavėjų, pateikti produktą arba paslaugą kiekvienam pirkėjui asmeniškai, atsižvelgiant į jo individualius poreikius ir savybes. Todėl didžiausia naujos, elektroninės ekonomikos vertybe tapo abipusis lojalumas: ne tik klientas lojalus įmonei, bet ir įmonė lojali klientui.

Klientų valdymo sistema (crm) tai – valdymas santykių su klientais – viena iš verslo komponenčių, technologinė koncepcija, leidžianti kompanijoms statyti maksimaliai efektyviai savo marketingo ir pardavimo politiką. Crm apjungia visus susijusius su klientais aspektus ir verslo procesus, sukuriant pagrindą jų ilgalaikiam lojalumui ir kaip rezultatas pastovaus pelno augimui ir įmonės pelningumui. Crm – tai planavimo, marketingo, pardavimo ir aptarnavimo optimizacija, pelningų klientų privijojimo ir prilaikym  uždaroji akcinė bendrovė anvyra – specializuota statybos įmonė, atliekanti mechanizuotus žemės kasimo, statinių griovimo, inžinerinių tinklų tiesimo darbus visoje Lietuvoje. Įmonės transporto ir mechanizmų parką sudaro šiuolaikiška, nuolat atnaujinama ir  moderni technika. Bendrovėje dirba kvalifikuoti, didelę darbo patirtį turintys specialistai. Darbuotojai nuolat skatinami tobulėti lankant kvalifikacijos kursus, dėl to galime patenkinti klientų lūkesčius ir pateisinti parodytą pasitikėjimą.

Klientų valdymo sistemos diegimas. (2011 m. Gegužės 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/klientu-valdymo-sistemos-diegimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 10:10