KMUSR strategija


Pedagogikos konspektas.

Užduotis. Pažintis su KMUSR strategija Reikšmingi teiginiai. Žadinimas ir įsitraukimas. Išjudinti mokinius –. Susidomėjimas temą ir tikslo nustatymas –. Žadinimo ir į si traukimo būdai ir priemonės.


Nors mokytojas buvo pasirengęs pamokai (perskaitęs daug literatūros, surado gerų iliustracijų) bet jo pamoka buvo bloga. Kitą pamoką mokytojas pradėjo kitaip. Atviru su nauja tema susijusiu klausimu, jis siekė mokinius įtraukti, leisti pasidalinti savo patirtimi.

Kiekvienas žmogus nori, kad š jį būtu atkreiptas dėmesys, su juo būtu komunikuojama. Kai mokytojas monotoniškai dėsto pamokos temą, mokiniu yra neįdomu ir jam tai labai greitai atsibosta. Bet jeigu mokinio yra prašoma prisijungti prie diskusijos, atsakyti į klausimus jis jaučiasi reikšmingas, nes ir jo nuomonė yra svarbi, kiekvienas mokinys turi savo individualią patirtį su kuria nori pasidalinti ir su kitais.

Kai mokinys žinos, kad jo perteikiama informacija bus naudinga kitam, jis stengsis labiau. Mokinys supras, kad jo žinios gali būti vertingos ir naudingos kitiems.

  • Pedagogika Konspektai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Ana
  • 2 puslapiai (594 žodžiai)
  • Universitetas
  • Pedagogikos konspektai
  • Microsoft Word 5 KB
  • KMUSR strategija
    10 - 3 balsai (-ų)
KMUSR strategija. (2017 m. Birželio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/kmusr-strategija.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 12 d. 04:46