Knygos analizė Kaip parduoti dramblį


Vadybos analizė. Kaip parduoti dramblį. Knygos analizė. Trumpai apie autorių. Kaip parduoti dramblį. Tik 20 % pirkėjų tiksliai žino, kokio pirkinio jiems šiuo metu reikia. Trumpai apie kiekvieną skyrių ir kas man labiausiai jame patiko. Informacijos apie pirkėją rinkimas. Prekės pristatymas. Darbas su pirkėjo abejonėmis ir sandorio sudarymas. Darbas su konfliktišku pirkėju. Pirkėju tipai. Darbo su korporaciniu pirkėju ypatybės. Kaip padidinti pasitikėjimą savimi.


Informacijos apie pirkėją rinkimas.

Skyriuje aprašomas pardavimų vadybininko nežodinis (neverbalinis) bendravimas, jo sudedamosios dalys: (erdvė ir darbas su pirkėju, mimika, gestai ir laikysena, intonacija).

Labiausiai patikusi citata - ,,Aktyvus klausymas, specialūs klausimai ir stebėjimas yra galingi metodai, padedantys maksimaliai pilnai surinkti informaciją apie pirkėją prekybinio pokalbio metu“.

Prekės pristatymas (prezentacija).

Skyriuje aprašomi pagrindiniai pristatymo būdai, svarbiausių žodžių metodas, universalus įtikinėjimo būdas ir gestikuliavimas.

Labiausiai patikusi citata - ,, Norint sėkmingai sudaryti sandorius, reikia patenkinti visų besiderančių pusių interesus.

  • Vadyba Analizės
  • 2014 m.
  • 4 puslapiai (873 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 26 KB
  • Knygos analizė Kaip parduoti dramblį
    10 - 3 balsai (-ų)
Knygos analizė Kaip parduoti dramblį. (2014 m. Balandžio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/knygos-analize-kaip-parduoti-drambli.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 06:37