Knygų pardavimai


Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Įmonės charakteristika. Asortimentas ir kaina. Konkurencinė analizė. Pateikimo kanalai ir pardavimų organizavimas. Pardavimo programa. Marketingo tyrimas. Pardavimų programos parengimas. Tikslinės rinkos nustatymas. Pardavimų strategijos pasirinkimas. Asortimentas ir tikslinės kainos nustatymas. Rėmimo planas. Pardavimų planas. Pardavimų programos biudžetas. Pardavimų programa. Išvados. Literatūra.


Kaip matome pardavimų programa yra labai svarbi įmonės veikloje. Nuo jos priklauso įmonės kaip sėkmingos organizacijos esmė. Pardavimai yra orientuoti į apyvartos didinimą ir prekių pardavimo strategijos kūrimą. Esmė jos yra labai svarbi, neįsivaizduojama įmonės veikla be pardavimo programos kūrimo.

Pardavimų programa yra rengiama įvertinat visas aplinkas t.y. vidines ir išorines. Taip pat reikia įvertinti ir konkurentų užimama politiką. Pardavimų programos sudaryme reikia įvertinti ir kokio dydžio biudžetą gali skirti rėmimui ir panašiai veiklai reikalingai rėmimui.

UAB „MVA Market“ yra jauna įmonė todėl ji yra tik skverbiantis į rinka įmonė, tačiau jau turi savo lojalių pirkėjų ir turi savo rinkos dalį.

Pardavimų programa MVA Markete yra nukreipta į stiprią reklamą.

Knygų pardavimai. (2014 m. Rugsėjo 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/knygu-pardavimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 04:26