Knygyno paslaugų kokybės vertinimas: klientų nuomonės tyrimas


Vadybos bakalauro darbas.

Įvadas. Paslaugų kokybės teoriniai aspektai. Paslaugos esmė, samprata, savybės. Paslaugų kokybės samprata. Paslaugų kokybės vertinimas kliento požiūriu. Paslaugų kokybės vertinimo modeliai. Paslaugų kokybės tyrimo metodologija. UAB “Žiburio knygynas” veiklos charakteristika. Socialinė-demografinė respondentų charakteristika. UAB „Žiburio knygynas“ paslaugų kokybės vertinimas pagal mažmeninės prekybos paslaugų kokybės modelį (RSQSMažmeninės prekybos paslaugų kokybės modelio dedamosios dalys. Fizinių aspektų vertinimas. Patikimumo dimensijos teiginių vertinimas. Asmeninės sąveikos dimensijos teiginių vertinimas. Problemų sprendimo dimensijos teiginių vertinimas. Įmonės politikos dimensijos teiginių vertinimas. Išvados. Rekomendacijos. Literatūra.

  • Vadyba Bakalauro darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Gintarė
  • 74 puslapiai (20238 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos bakalauro darbai
  • Microsoft Word 310 KB
  • Knygyno paslaugų kokybės vertinimas: klientų nuomonės tyrimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Knygyno paslaugų kokybės vertinimas: klientų nuomonės tyrimas. (2017 m. Gegužės 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/knygyno-paslaugu-kokybes-vertinimas-klientu-nuomones-tyrimas.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 16 d. 11:11