Kojų, šlaunų, sėdmenų ir kojų vidinių ir išorinių raumenų stiprinimas (2)


Kūno kultūros savarankiškas darbas.

Kojų , šlaunų , sėdmenų ir kojų vidinių ir išorinių raumenų stiprinimas. Pratimai šlaunų stiprinimui. Sėdmens raumenų stiprinimas II. Kojų raumenų stiprinimas IV.


Pradinė padėtis-atsiremkite ant dilbio arba atsiremkite šonu į aerobinį kamuolį, kelkite dubenį, kad viršutinė ir apatinė kūno dalys sudarytų tiesią liniją. Įtemkite raumenis ir per 4s. nuleiskite dubenį ant grindų. Per kitas 4s. grįžkite į pradinę padėtį. II žingsnis- per 4s. viršuje, esančią koją kelkite aukštyn, kiek galite. Tokioje padėtyje išlaikykite 2s. ,o per 4s. grįžkite į pradinę padėtį. SVARBU-IŠLAIKYTI DUBENĮ TIESŲ.

Atsigulkite taip, kaip pavaizduota paveikslelyje. Alkūnę remkites į grindis ir kelkite koją kiek įmanoma aukščiau.

Kojų, šlaunų, sėdmenų ir kojų vidinių ir išorinių raumenų stiprinimas (2) . (2017 m. Spalio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/koju-slaunu-sedmenu-ir-koju-vidiniu-ir-isoriniu-raumenu-stiprinimas-2.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 21 d. 08:39