Kojų, šlaunų, sėdmenų ir kojų vidinių ir išorinių raumenų stiprinimas


Vidiniu slaunies raumenu stiprinimas. Vidiniu koju raumenu stiprinimas. Koju stiprinimas. Vidiniu raumenu manksta. Vidiniu raumenu stiprinimo pratimai. Pratimai vidiniams slaunu raumenims. Slaunu stiprinimas. Slaunies raumenu stiprinimo pratimai. Manksta po koju raumenu nusilpimo. Vidiniu raumenu stiprinimas.

Kūno kultūros referatas. Įvadas. Pratimai šlaunų stiprinimui. Sėdmens raumenų stiprinimas. Kojų raumenų stiprinimas. Išvados. Literatūra.


Pradinė padėtis-atsisėskite ištiestomis kojomis ant grindų, atsirėmusios abiem rankomis. Per 4 s pakelkite dubenį, kad kūnas būtų visiškai tiesus. Vieną koją pakelkite nuo grindų. Taip išsilaikykite 2 s, o per 4 s ją nuleiskite. Sėdmenys neturi liesti grindų.

Pradinė padėtis-atsiremkite ant dilbio, kelkite dubenį, kad viršutinė ir apatinė kūno dalys sudarytų tiesią liniją. Įtemkite raumenis ir per 4 s nuleiskite dubenį ant grindų. Per kitas 4 s grįžkite į pradinę padėtį. II žingsnis- per 4 s viršuje, esančią koją kelkite aukštyn, kiek galite. Tokioje padėtyje išlaikykite 2 s ,o per 4 s grįžkite į pradinę padėtį. SVARBU-IŠLAIKYTI DUBENĮ TIESŲ.

  • Kūno kultūra Referatai
  • 2014 m.
  • 9 puslapiai (734 žodžiai)
  • Kūno kultūros referatai
  • Microsoft Word 301 KB
  • Kojų, šlaunų, sėdmenų ir kojų vidinių ir išorinių raumenų stiprinimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Kojų, šlaunų, sėdmenų ir kojų vidinių ir išorinių raumenų stiprinimas. (2014 m. Vasario 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/koju-slaunu-sedmenu-ir-koju-vidiniu-ir-isoriniu-raumenu-stiprinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:48