Kokią reikšmę pardavimų rėmimas turi rinkodaroje?


Marketingo esė. Kokią reikšmę pardavimų rėmimas turi rinkodaroje?


Taigi, baigiau rašyti esė ir supratau, įsidėmėjau, bei pasikartojau šios temos esmę. Viską suskirsčius, galima padaryti išvadas, kurios, mano manymu, yra ganėtinai aiškios.

Rėmimas marketinge turi labai didelę reikšmę. Turbūt patys gerai įsivaizduojate, kad prekės be reklamos, kuri leidžia mums suprasti produkto arba paslaugos vertę, jos naujumą, atsiradimą rinkoje, be pardavėjo, konsultanto ar kito asmens, paprasčiausiai nepirktume. Žinoma, kiekvienas žmogus skirtingai reaguoja į šiuos rėmimo pavyzdžius, tačiau be to jau neįsivaizduojame savo gyvenimo ritmo.

Viską paskaičius suprantame, kad marketingas nėra labai paprastas dalykas, o rėmimas, kuris yra vienas iš marketingo komplekso elementų, turi savo pliusų ir minusų. Nėra paprasta paskatinti pirkėją pirkti prekę, kuri jam galbūt visiškai nereikalinga. Taip pat sunku surasti lojalių klientų, sukurti naują prekę, jos vertę ir išreklamuoti taip, kad konkurentai nespėtų užbėgti už akių. Tik sunkus ir ilgas kelias veda link tikslo, kurį užsibrėžia kiekvienas žmogus.

  • Marketingas Esė
  • 2013 m.
  • 13 puslapių (2783 žodžiai)
  • Marketingo esė
  • Microsoft Word 33 KB
  • Kokią reikšmę pardavimų rėmimas turi rinkodaroje?
    10 - 2 balsai (-ų)
Kokią reikšmę pardavimų rėmimas turi rinkodaroje?. (2013 m. Gruodžio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/kokia-reiksme-pardavimu-remimas-turi-rinkodaroje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 09:50