Kokie yra nustatyti reikalavimai ir atsakomybės dėl pavojingų krovinių vežimo jūra, pagal tarptautinę konvenciją


Laivybos referatas. Įvadas. Laivo sulaikymo pagrindai. Bendrojo pobūdžio reikalavimai. Sritys pagal solas. Atsakomybė už saugios laivybos reikalavimų nevykdymą. Solas-. , vii skyrius – pavojingų krovinių gabenimas. Dalis b – laivų, gabenančių skystus pavojingus cheminius krovinius, konstrukcija bei įranga. Dalis c – laivų, gabenančių suskystintas dujas, konstrukcija bei įranga. Išvados.


Pagrindinis SOLAS-74 tarptautinės konvencijos tikslas – apibrėžti minimalius standartus, kurie atitiktų saugumo reikalavimus statant, įrenginėjant bei ekspolatuojant jūrinius laivus. Kiekviena valstybė, pasirašiusi bei ratifikavusi SOLAS-74 tarptautinę konvenciją, vykdo užsienio laivų patikrinima tam, kad sumažinti galimybę nustatytų standartų netitinkantiems laivams įplaikti i tos valstybės jurisdikcijoje esančius vandenys.

Administracijos inspektoriai turi teisę sulaikyti laivą, kuris neatitinka SOLAS-74 konvencijos reikalavimui bei neleisti jam išplaukti iš valstybės jurisdikcijoje esančio vandenų, pakol trukumai nebus pašalinti.

Taip yra sumažinamas kiekis laivų, turinčių neatitikimų pagal SOLAS-74 tarptautinės konvencijos reikalavimus, kas sumažina riziką bei leidžia užtikrinti saugumą jūroje.

  • Laivyba Referatai
  • 2013 m.
  • 9 puslapiai (2720 žodžių)
  • Laivybos referatai
  • Microsoft Word 38 KB
  • Kokie yra nustatyti reikalavimai ir atsakomybės dėl pavojingų krovinių vežimo jūra, pagal tarptautinę konvenciją
    9 - 2 balsai (-ų)
Kokie yra nustatyti reikalavimai ir atsakomybės dėl pavojingų krovinių vežimo jūra, pagal tarptautinę konvenciją. (2013 m. Liepos 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/kokie-yra-nustatyti-reikalavimai-ir-atsakomybes-del-pavojingu-kroviniu-vezimo-jura-pagal-tarptautine-konvencija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 07:47