Koks turi būti mokytojas


Istorijos referatas. Įvadas. Šiuolaikinio istorijos mokytojo uždaviniai. Kritinio mąstymo svarba istorijos mokytojui. Istorijos mokytojas - kūrybiška asmenybė. Išvados. Literatūros sąrašas.


Taigi, rašto darbo tikslas: išnagrinėti šiuolaikinio istorijos mokytojo asmenybę, pateikti kuo daugiau tai asmenybei būdingų bruožų, savybių ir trūkumų, išsiaiškinti, kokios funkcijos yra būdingos šiuolaikiniam istorijos mokytojo asmenybei.

Šiame rašto darbe aš iškėliau 4 uždavinius: Kokios yra pagrindinės šiuolaikinio istorijos mokytojo neigiamos ir teigiamos savybės. Kokie yra pagrnindiniai istorijos mokytojo uždaviniai ir funkcijos? Ar yra kūrybiškas šiandienos istorijos mokytojas? Kaip atsispindi kritinis mąstymas istorijos mokytojo darbe bei kokią svarbą jis turi?

  • Istorija Referatai
  • 2014 m.
  • 9 puslapiai (1920 žodžių)
  • Istorijos referatai
  • Microsoft Word 30 KB
  • Koks turi būti mokytojas
    10 - 2 balsai (-ų)
Koks turi būti mokytojas. (2014 m. Gegužės 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/koks-turi-buti-mokytojas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 13:41