Kokybė sandėliavimo procese: parametrai ir jų reikšmė


Vadybos skaidrės. Sandėliai ir terminalai. Sandėliai yra reikšmingas savarankiškas logistikos komplekso padalinys. Sandėliavimo procesas ir kokybė. Logistikos sferoje yra 4 sandėlių tipai. Sandėlių strategija. Sandėlių naudojimo būdai. “Stūmimas” ir “Traukimas”. Sandėlio veiklos efektyvumo sąlygos. Sandėlio veiklos efektyvumo vertinimo ypatumai.  . Sandėlio probleminės sritys. IT panaudojimas siekiant užtikrinti sandėliavimo kokybę. Sandėlio darbuotojų motyvavimas. Sandėlių administravimas ir valdymas. Sandėlių apskaitos sistema. Sunaudojimo apskaita. Inventorizavimas. Sandėliavimo sistemos. Išvados.


Sandėliai yra reikšmingas savarankiškas logistikos komplekso padalinys.

Sandėliai yra reikšmingas savarankiškas logistikos komplekso padalinys. Sandėliai įmonės logistinės sistemos veiklos sferoje atlieka tokias funkcijas: Saugojimas; Informacijos teikimas arba perdavimas; Perkelimas.

Tradicinė paskirstymo sistema remiasi “stūmimo” principu. Gaminama atsižvelgiant į gamybos pajėgumus ir galimybes, o vėliau prekės yra “stumiamos” paskirstymo kanalu.

Sandėlio, kaip logistinės sistemos elemento, efektyviai veiklai užtikrinti turi būti sudarytos šios pagrindinės sąlygos: Į sandėlio veiklą turi būti žiūrima ne izoliuotai, o kaip į įmonės logistinės sistemos elemento veiklą. Sandėlio efektyvumas turi atitikti įmonės logistinės sistemos veiklos efeektyvumą ir interesus. Sandėlio veiklą reikia vertinti tiek vidinėje įmonės aplinkoje, tai yra visoje logistineje sistemoje, tiek išorinėje aplinkoje, t.y. santykiuose su klientais, tiekėjais, partneriais ir t.t. Būtina susieti technines ir technologines sadnėlio galimybes su materialinio srauto judėjimo sandėlio vyduje išorės transportu, tiekėjais ir pirkėjais. Krovinių apdorojimo sąnaudų mažinimas sandėlyje neturi paveikti kliento aptarnavimo kokybės.

Sandėlio klientams siūlomų logistinių paslaugų asortimentas turi atitikti įmonės vykdomą klientų aptarnavimo politiką. Sandėlio darbo gerinimo techniniai ir technologiniai sprendimai turi būti pagrįsti logistiniais ir ekonominiais įmonės tikslais. Šiuolaikinių logistinių sistemų informacinių srautų valdymas gali būti autimatizuojamas, neatsižvelgiant į sandėlio techninę būklę. Siekiant sumažinti sąnaudas, susijusias su informacijos ir dokumentų rengimu, tikslinga sudaryti bendrą elementams ir grandims.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 22 puslapiai (1064 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 338 KB
  • Kokybė sandėliavimo procese: parametrai ir jų reikšmė
    10 - 8 balsai (-ų)
Kokybė sandėliavimo procese: parametrai ir jų reikšmė. (2015 m. Gruodžio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/kokybe-sandeliavimo-procese-parametrai-ir-ju-reiksme.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:31