Kokybės aktualumas viešbučių verslo vadyboje


Marketingo kursinis darbas.

Įvadas. Kokybės esmė teoriniu aspektu. Kokybės samprata ir reikšmė. Verslo vadybos metodai. Kokybės reikšmė verslo vadyboje. Kokybės galimybės verslo vadyboje. Kokybės gerinimo galimybės Uab „Laimoza“ viešbučio „Saulininkas“ įmonėje. Tyrimo metodika. Uab „Laimoza“ viešbučio „Saulininkas“ charakteristika. Uab „Laimoza“ viešbučio „Saulininkas“ paslaugų kokybės vertinimas. Uab „Laimoza“ viešbučio „Saulininkas“ paslaugų kokybės gerinimo funkcijos. Išvados. Bibliografinių nuorodų sąrašas.


Tyrimo problema. Kaip tinkamai vykdoma verslo kokybė viešbutyje?

Tyrimo tikslas. Nustatyti kokybės svarbą lemiančius veiksnius bei numatyti prielaidas kokybės vadybos sistemai įdiegti viešbučių verslo vadyboje.

Pateikti kokybės gerinimo galimybes UAB „Laimoza“ viešbučio „Saulininkas“ įmonėje;

Žodis „kokybė“ kildinamas iš lotynų kalbos qualis, kurio reikšmė yra „koks“.Kokybės apibrėžimai gali būti klasifikuojami pagal požiūrį į kokybę. Pagal Garvin, (1988):

Kiekvienos organizacijos tikslas – gauti didesnį pelną. Organizacijos valdymo sėkmingumo požiūriu, būtina įvertinti organizacijos kokybės valdymo nefinansines (žmonių išteklių) galimybes. Organizacijos valdymo kokybę galima nagrinėti keliais aspektais:

dėmesį koncentruojant į svarbiausias strategines veiklos sritis;

pakartotinai konkretų produktą skaičius per pastarąjį dešimtmetį

Pavaldinių potencialo žinojimu ir leidžiantis darbuotojams daryti

(Produkto kūrimo ir pateikimo vartotojams procesų valdymą;

2.Finansinių ir nefinansinių rodiklių priežasties pasekmės ryšių nenustatymas.

2.Išmatuoti – surenkama informacija apie visus tiriamojo proceso parametrus.

veiklos patobulinimai, ir numatomi tolimesnio patobulinimo būdai.

Įmonė UAB “Laimoza” renkasi tik kokybiškumą tuo atsisakydama kiekybiškumo. Kokybinių tyrimų sampratos analizė yra problematiška daugeliui aspektų.

Kokybiniai tyrimai dažnai yra įvardinami kaip labai asmeniški, nes manoma, kad kokybinį tyrimą atliekantis tyrėjas ieško būdų, kaip priversti individus jų pačių sukonstruotą socialinę realybę.

Literatūroje teigiama, kad kokybiniams tyrimams yra būdingi šie bruožai: tyrėjo vaidmuo, savianalizė, refleksinis bei kritinis mąstymas.

Apibendrinant galima pastebėti, jog kokybinis tyrimas dažnai duoda daugiau naudos, nei kiekybinis. Būtent tokiu būdu yra galima savianalizė, susikaupimas ir susikonkretinimas į tiesioginį asmenį.

Įmonė „Laimoza“, kuriai priklauso vienas iš geriausių Šiaulių miesto viešbučių „Saulininkas“, kuris yra įvertintas trimis auksinėmis žvaigždutėmis iš penkių galimų. Viešbutis „Saulininkas“ Šiauliuose egzistuoja jau senai, nuo 2003 metų pradžios viešbutis priklauso įmonei „Laimoza“, kuriai vadovauja Laimonas Jurgilas. Savininkas kontroliuoja visą viešbučio veiklą, pats priima sprendimus, lanksčiai keičia paslaugų profilį, pelną skirsto savo nuožiūra. Savininkas atsako už savo veiklą visa atsakomybe.

Viešbutis užsiima ne tik svečių priėmimu, bet ir suteikia jiems įvairias pramogas ir paslaugas esančias viešbutyje. Klientams siūlo konferencijų salės paslaugas, pirtį, soliariumą, baseiną ir net sporto salę.

Viešbutis nors ir yra miesto centre, tačiau randasi ramioje vietoje prie pat parko kur mažiau miesto šurmulio. Viešbutis yra St. Lukauskio g. 5a, pašto kodas LT-76236, tel. (8 41) 43 6555, mob. (8 686) 81 187, taip pat su viešbučiu galima susisiekti ir internetu el. paštas: info@saulininkas.com

Viešbučių paslaugų kokybė– tai paslaugos vartotojo suvokiamas naudingumas, kuris sukuriamas paslaugos teikėjo pastangomis naudojant įvairias komunikacijos ir rėmimo priemones (Ramanauskienė, 2007). Viešbučio paslaugų kokybę viešbutyje pirmiausia lemia siūlomas viešbučio paslaugų kompleksas bei viešosios infrastruktūroje susiklosčiusi paslaugų pasiūla. Galima skirti šiuos viešbučio paslaugų kokybės vertinimo kriterijus:

• informacija vartotojams apie viešbučio sektoriaus naujoves;

• bendras viešbučio sektoriaus ir konkretaus jo įvaizdis;

Visuotinės kokybės vadyba – tai organizacijos valdymo koncepcija įtraukiant visus jos narius į savo veiklos (paslaugų) kokybės gerinimo procesą siekiant patenkinti vartotojų poreikius ir lūkesčius. Pagrindiniai šios koncepcijos elementai apima ir strategines (tikslai, vizija, strategija), ir operacines (priemonės, veiklos, ištekliai, procesai) veiklos sritis (Duffy, 1998; Ruyter, 1999; Schüller, 2005). Organizacijoje, kuri taiko VKV, kiekvienas darbuotojas gali aktyviai dalyvauti kokybės valdyme. VKV skverbiasi į visas organizacijos sferas, yra integruotas valdymo būdas (Wawak, 1995; Kachnievska, 2002). Pasiekti visuotinės kokybės – tai strateginis, ilgalaikis uždavinys. Anot Oaklando (1992), organizacija, siekdama aukštos paslaugų kokybės, pirmiausia turi pripažinti, kad:

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių (3054 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 61 KB
  • Kokybės aktualumas viešbučių verslo vadyboje
    10 - 9 balsai (-ų)
Kokybės aktualumas viešbučių verslo vadyboje. (2016 m. Vasario 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/kokybes-aktualumas-viesbuciu-verslo-vadyboje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 23:59