Kokybės gerinimas


Kokybes gerinimas imoneje. Kokybes vadybos vaidmuo x imoneje referatas. Įmonės paslaugų kokybės tobulinimas. Anketa kokybes tobulinimui. Paslaugų kokybės gerinimas tyrimo anketa. X imones veiklos kokybes gerinimas. Paslaugų kokybės tobulinimas įmonėje. Tyrimo apklausa kokybes gerinimas. X imones paslaugu tobulinimas itraukiant. Imones veiklos tobulinimas.

Ekonomikos kursinis darbas. Darbuotojų dalyvavimo kokybės gerinimo procese „Ukmergės keliai“ įmonės įvertinimas. Įvadas. Kokybės vadybos sistemos ir darbuotojų vaidmuo įmonėse. Kokybės samprata. Kokybės vadybos samprata. Kokybės vadybos sistemos samprata. Darbuotojo kaip lyderio samprata. Kokybės vadybos sistemos diegimo etapai ir darbuotojų vaidmuo juose. Aukščiausios vadovybės sprendimas įdiegti kokybės vadybos sistemą. Kokybės vadybos sistemos diegimo koordinacinės grupės sudarymas. Kokybės politikos, tikslų ir reikalavimų sistemai sudarymas. Darbuotojų įtraukimas, kokybės vadybos principų propagavimas ir mokymas. Organizacijos vadybos sistemos tyrimas, procesų identifikavimas ir dokumentacija. Sistemos įgyvendinimas, kontrolė (atliekamas vidaus auditas ir koregavimo veiksmai, vykdoma vadovybinė analizė) ir tobulinimas. Darbuotojų dalyvavimo kokybės gerinimo procese įvertinimas uab „ukmergės keliai“. Įmonės „ukmergės keliai“ charakteristika. Požiūrio į darbo kokybės gerinimą anketa. Darbuotojų anketinės apklausos rezultatai ir jų apibendrinima. Išvados. Literatūra


Tyrimo objektas - darbuotojai kokybės vadybos sistemos diegimo etapuose ir kokybės gerinimo procese.

Tyrimo tikslas - įvertinti darbuotojų dalyvavimą kokybės gerinimo procese ir diegiant kokybės vadybos sistemą organizacijoje.

Tyrimo uždaviniai:

1. išsiaiškinti kokybės, kokybės vadybos, bei kokybės vadybos sistemos sampratą;

2. išsiaiškinti darbuotojų savybes nulemiančias sėkmingą jų darbą organizacijose;

3. identifikuoti kokybės vadybos sistemos diegimo etapus ir darbuotojų dalyvavimą juose;

4. identifikuoti darbuotojų dalyvavimą kokybės gerinimo procese;

5. įvertinti darbuotojų dalyvavimą gerinimo procese realioje organizacijoje.

Šis kursinis darbas yra suskirstytas į tris skyrius su poskyriais. Pirmajame skyriuje yra aptariama kokybės, kokybės vadybos bei kokybės vadybos sistemos samprata, požiūriai, bei reikalingumas. Taip pat, pirmojo skyriaus ketvirtajame poskyryje yra aptariama darbuotojų kaip lyderių samprata, kokie bruožai apibūdina gerą darbuotoją ir kokią įtaką darbuotojai – lyderiai daro kitiems organizacijos darbuotojams. Antrajame skyriuje pereinama prie kokybės vadybos sistemos diegimo etapų išskyrimo, jų aprašymo, bei darbuotojų dalyvavimo kiekviename iš etapų. Trečiasis skyrius yra darbuotojų vaidmens diegiant kokybės vadybos sistemas organizacijoje tyrimas.

Tyrimo metu vienos įmonės darbuotojams pateikiama anketa, pagal kurią aiškinamasi, kaip darbuotojai dalyvauja kokybės gerinimo procese.

Kokybės gerinimas. (2013 m. Sausio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/kokybes-gerinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 15:50