Kokybės vadyba įmonėje (2)


Vadybos kursinis darbas. Teorija. Kokybės samprata. Kokybės reikalavimai teikiamoms paslaugoms (paslaugų ir paslaugų teikimo savybėsKokybės reikalavimai organizacijoje vykdomoms veikloms (kokybės funkcija organizacijojeKokybės vadybos objektas. Kokybės vadybos elementai. Metodologija. Personalo atranka. Personalo ugdymas. Personalo vertinimas. Žmogiškųjų išteklių vadyba. Personalo atranka. Personalo atrankos samprata ir subjektas. Personalo atrankos turinys. Personalo atrankos testai. Personalo adaptavimas ir ugdymas. Kokybiškas adaptavimas. Adaptavimo turinys. Personalo ugdymo svarba. Personalo vertinimas. Personalo vertinimo samprata ir svarba. Personalo vertinimo tikslai. Išvada.


Taigi, paslaugas bandoma apibrėžti kaip naudingą veiklą, už kurią vartotojai sumoka pinigus. Kadangi mūsų atveju pasirinkta įmonė teikia tarptautinius transporto pervežimus autobusais, kai paslaugos vartotojas iš pradžių nusiperka autobuso bilietus ir tik tada gauna paslaugą – pervežimą, tai mūsų manymu, labiausiai tinkantis paslaugos apibrėžimas būtų – “Paslaugų veikla nekuria ir neperdirba fizinių produktų. Jų teikiamas produktas yra nematerialus ir negali būti apčiuopiamas. Paslauga gali būti perkama ar parduodama, tačiau jos kokybė gali būti pamatuota tik po jos gavimo”. Kadangi transporto pervežimas yra procesas, tai paslauga egzistuoja tol, kol yra teikiama ir vartojama.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 14 puslapių (3605 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 34 KB
  • Kokybės vadyba įmonėje (2)
    10 - 2 balsai (-ų)
Kokybės vadyba įmonėje (2). (2014 m. Lapkričio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/kokybes-vadyba-imoneje-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 20:38