Kokybės vadyba konspektas


Kokybės vadybos konspektai. Paslaugu kokybes modeliai konspektas. Visuotinės kokybės vadybos konspektas. Visuotines kokybes vadyba konspektas. Kokybės vadyba konspektai. Kokybės vadybos konspektas. Bendrojo vertinimo modelis speros. Visuotines kokybės vadybos špera. Visuotines kokybes vadyba konspektai. Visuotes kokybes vadybos konspektas.

Vadybos konspektas. Visuotinės kokybės vadybos apibrėžtis. Veiksniai, įtakojantys įstaigų/organizacijų apsisprendimą siekti kokybės. Kokybės vadybos principai ir šių principų sampratos. Švietimo organizacijos kultūros aspektai. Komunikacijos lygiai organizacijoje. Iso standartas. Sa socialinės atsakomybės standartas. Procesinis požiūris bei pagrindinių procesų valdymo principai ir priemonės. Bendrasis vertinimo modelis (bvm). Vadybos sistemų vertinimo principai, etapai, formos. Kokybės valdymo sistemos struktūra. Kokybės valdymo/vadybos metodai. Vidinio ir išorinio vertinimo metodai ir jų taikymas. Kokybės kontrolės ir palaikymo procesų koordinavimo žingsniai. Kokybės valdymo sistemos diegimo plano parengimas.


Esant poreikiui, kokybės plane turi būti numatyta darbuotojų kompetencija, reikalinga atlikti tam tikrai veiklai. Kokybės plane turi būti numatyti specifiniai mokymai ar kiti veiksmai, kurių reikia personalo kompetencijai pakelti. Tai gali būti tiek naujo personalo poreikis ar mokymai, tiek ir turimo personalo apmokymas (pvz. , naujų darbo metodų). Kokybės plane turi būti numatyti ne tik atsakingi asmenys, tačiau ir ištekliai, reikalingi sėkmingam plano įgyvendinimui/užduočių atlikimui. Šie ištekliai gali apimti žaliavas, žmogiškuosius išteklius, infrastruktūrinius elementus, darbo aplinką. Jei organizacijai reikalingos žaliavos pasižymi specifinėmis savybėmis, kokybės plane turi būti numatyti specifiniai standartai, kuriuos tos žaliavos turi atitikti.

Kokybės plane turi būti pateikta informacija, kuri turi atspindėti daugelį žemiau išvardintų reikalavimų, analogiškų tarptautiniame iso 9001 standarte pateiktiems reikalavimams, susijusiems su infrastruktūra, ryšiais su vartotojais, projektavimu ir tobulinimu, pirkimu, identifikavimu, vartotojo turtu, neatitiktiniu produktu, auditais. Taigi, kokybės plane taip pat turi būti numatyti reikalavimai gamybos ar paslaugų teikimo pajėgumams, darbo vietai, įrangai, informacinėms technologijoms, aptarnavimo paslaugoms, transportui. Kai darbo aplinka turi tiesioginį poveikį produkto ar proceso kokybei, į kokybės planą gali būti įtrauktos ir darbo aplinkos charakteristikos.

Kokybės plane turi būti įtraukti nurodymai specifinei užduočiai; turi būti numatyta, kas, kada ir kokiu būdu peržiūrės specifinės užduoties reikalavimų specifikacijas. Taip pat turi būti numatyta, kaip bus peržiūrimi rezultatai, kaip bus sprendžiamos problemos.

  • Vadyba Konspektai
  • 2012 m.
  • 64 puslapiai (14856 žodžiai)
  • Vadybos konspektai
  • Microsoft Word 871 KB
  • Kokybės vadyba konspektas
    10 - 1 balsai (-ų)
Kokybės vadyba konspektas. (2012 m. Gegužės 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/kokybes-vadyba-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:33