Kokybės vadyba, procesinis požiūris


Vadybos namų darbas.

Įvadas. Procesinio požiūrio esmė. Efektyvaus proceso valdymas. Srauto diagrama. Ab ,,freda“ aprašymas. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas.


Kieviena įmonė turi tikslus veikti, tačiau, kad ji būtų pelninga, o ne nuostolinga yra labai svarbu, kad visi įmonėje vysktantys procesai veiktų kaip bendra visuma. Todėl dažnai siekiant įgyvendinti organizacijoje numatytus tikslus, atsiranda poreikis ne tik tobulinti valdymą, bet taip pat kyla būtinybė suvokti ir taikyti procesų visumą. Šie procesai jungiasi į bendrą sistemą, taip sudarydami seką, o vieno proceso rezultatas dažnai tampa sekančio - gaviniu.

Vienas iš svarbiausių pradininku laikomas E. Demingas. Jis įrodė, kad gaminti kokybišką produktą ar daryti kokybišką paslauga yra pigiau, negu gaminti nekokybišką produktą ar teikti nekokybiškas paslaugas. E. Demingas manė, kad kokybė kainuoja brangiai, o nekokybė dar brangiau, ir jis buvo išties teisus. Be to, užkirsti kelią kokybės problemoms yra lengviau ir geriau, negu jų ieškoti ir ištaisyti.

Šiuolaikiniame pasaulyje procesinis požiūris yra labai svarbus, kuris užima vis tvirtesnes pozicijas privataus verslo srityje ir viešajmame sektoriuje. Kadangi valdant procesą kaip visumą, norimas rezultatas pasiekiamas žymiai greičiau.

Procesas – valdymo objektas, kuris leidžia pasiekti organizacijos tikslus, valdant procesus, kurie juos lemia. Tai tarpusavyje susijusios ir sąveikaujančios organizacijos veiksmų visuma, kuri gavinius paverčia rezultatais. Pats procesas yra kaip grandinė turinti pražią ir pabaigą. Todėl bet kuri veiklų visuma, naudojanti išteklius gaviniams paversti produkcija, gali būti nagrinėjama kaip procesas. Tam, kad organizacija funkcionuotų rezultatyviai, ji turi taip pat atpažinti ir valdyti daugelį tarpusavyje susijusių procesų. Dažnai vieno proceso produkciaj yra kito proceso gaviniai.

Procesas sujungia veiklas, materialinius, fiansinius ir žmogiškuosius ištekliu, reikalingus pasiekti rezultatą. Procese pasiekiami visi rezultatai tiek geri, tiek blogi. Tačiau dažnai procesas yra blogai valdomas ir rezultatus daugiau nulemia atsitiktinumas nei tikslus planavimas. Kai procesas yra tinkamai valdomas, rezultatai yra prognazuojami. Taikant procesinį požiūrį reikia suprasti ir nustatyti:

  • Vadyba Namų darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1617 žodžių)
  • Kolegija
  • Vadybos namų darbai
  • Microsoft Word 79 KB
  • Kokybės vadyba, procesinis požiūris
    10 - 8 balsai (-ų)
Kokybės vadyba, procesinis požiūris. (2016 m. Balandžio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/kokybes-vadyba-procesinis-poziuris.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 02:57