Kokybės vadybos esamos padėties tyrimas


Finansų savarankiškas darbas. Įvadas. Kokybės vadybos ir visuotinės kokybės vadybos samprata. Situacijų sprendimo standartai. Iso. Uab „Pirčiupių užeiga“ kokybės vadybos sistema. Uab „Pirčiupių užeiga“ charakteristika. Kokybės matavimas Uab „Pirčiupių užeiga“. VKV valdymo strategija Uab „Pirčiupių užeiga“. Išvados. Literatūra.


Temos aktualumas. Daugelis mano, kad standartai ir kokybės sistemų diegimas yra privalomas ir naudingas tik didelėms įmonėms, o mažoms – tai tik laiko ir pinigų švaistymas. Tačiau labiau įsigilinus, galima teigti, jog naudos iš pasirinktų kokybės sistemų ir standartų gali gauti net ir nedidelės viešojo maitinimo sektoriaus įmonės.

Sėkmingai plečiant veiklą, didėjant lankytojų skaičiui, atsiranda poreikis steigti naujas prekybos ar paslaugų teikimo vietas, priimti naujų darbuotojų, tuo pačiu išlaikyti gerą vardą ir išsaugoti tradicijas. Šiuo etapu gali kilti problemų, kurių priežastys yra kelios. Pirma, kai darbuotojų darbas yra stebimas vadovybės, jis būna aukšto lygio, o naujose vietose to užtikrinti reikiamai negalima. Antra priežastis – darbuotojų kaita. Nauji darbuotojai dažnai nespėja išmokti visų taisyklių, susipažįsta su darbu skubotai (lieka spragų), todėl gali kilti pavojus, jog svečiai bus aptarnauti netinkamai, ypač tai pastebės nuolatiniai lankytojai. Kokybė pradės priklausyti ne nuo sistemos, o nuo atskirų darbuotojų.

Darbo objektas. UAB „Pirčiupių užeiga“ kokybės vadybos tyrimas.

Darbo tikslas. Atskleisti UAB „Pirčiupių užeiga“ veikiančios kokybės vadybos sistemos ypatumus.

Darbo uždaviniai.

Apibūdinti kokybės vadybą teoriniu aspektu.

Išanalizuoti UAB „Pirčiupių užeiga“ taikomą kokybės vadybos sistemą.

Kokybės vadyba – tai visuma produkto savybių, lemiančių jo tinkamumą patenkinti vartotojų porekius nustatytomis produkto eksploatavimo sąlygomis pagal to produkto paskirtį. Taip pat kokybės vadyba yra bendrosios valdymo funkcijos dalis, kurioje nustatoma kokybės politika, pareigos, tikslai bei tam naudojamos priemonės. [3]

Standartai taikomi tiek maisto gamybos procesams ir jo kokybei, tiek paslaugų kokybei, kurią sudaro bendravimas su klientais, greitas aptarnavimas, įvairių situacijų sprendimas. Labai dažnai darbuotojai nežino kaip elgtis vienoje ar kitoje keblioje bei konfliktiškoje situacijoje. Turint tokių situacijų sprendimo standartus, galima būtų išlaikyti sėkmingą verslą ir nemažėjantį klientų skaičių.

Kokybės vadybos esamos padėties tyrimas. (2015 m. Balandžio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/kokybes-vadybos-esamos-padeties-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 00:03