Kokybės vadybos savarankiškas darbas Maxima


Vadybos savarankiškas darbas. Įvadas. Literatūros analizė. Uab „Maxima LT“ įmonės analizė pagal pateiktus požiūrius. Išvados.


Maxima nuolat plečia savo tinklą tiek Lietuvoje tiek užsienyje, platina savo asortimentą, bei bando jį pritaikyti pirkėjams. Neseniai visi Maximos darbuotojai lankė klientų aptvarnavimo standartų kursus, kur susipažino kaip mandagiai reikia elgtis su klientais. Juos turėjo aplankyti visi tiek vadovai, tiek kasininkai. Maxima sieka nuolat tobulėti ir toliau išlikti lydere.

Maxima nuolat investuoja į savo kokybės gerinimą. Ji ne tik plečia tinklą, bet ir organizuoja įvairius konkursus vaikams, dalyvauja labdaros akcijose, taip bandydama pagerinti savo vardą visuomenėje. Kuo greičiau įmonė pasieks kokybės aukščiausią lygį, tuo mažiau laiko ir pinigų jai reiks investuoti į tai.

MAXIMA stengiasi patenkinti visus savo klinetų lūkesčius, kadangi daugelis parduotuvių yra didelės, ten lankosi daug pirkėjų, dėl to MAXIMA turi orientuotis tiek į kokybę, tiek į kiekybę. Mano nuomuone, abu šie dalykai visiems mažmenininkams yra labia svarbus, pirkėjas bus patenktintas, tiek gavęs kokybišką, tiek apskritai ją gavęs. Dažani pasitaiko prekybos centruose, kad akcijos metu išperka visas prekes, tačiau Maxima visai būdais bando išvengti šių bėdų. Taip pat, jeigu žmogus įsigijo nekokybišką prekę, jis gali ją gražinti, ir už tai gauti kompensaciją- 2 eurų Maximos dovanų kuponą.

Nuolatinis bendrų įmonės veiklos rezultatų gerinimas, siektinas kokybės lygis yra pastovus įmonės tikslas. Tačiau prekybos centrams labia sunku pasiekti aukščiausią kokybės lygį nors kokybės vadyboje tobulumo lygio nėra, nes visiems įtikti neįmanoma. Nauda: veiklos pranašumas, įgytas dėka patobulintų įmonės galimybių, tobulinimo uždavinių paskirstymas įmonės strateginių tikslų pasiekimui visuose įmonės lygmenyse, lankstumas greitai reaguoti į naujas galimybes.

Maximoje darbuotojai dažnai daro klaidų tačiau dėl jų negali negali pasitaisyti. Salės darbuotojas dažnai išdelioja prekes be barkodų, dėl ko atsiranda daug bėdų. Kasininkės dėl senų kasų kartais nežino prekių kodų, arba blogai juos suveda. Dėl to žmonės dažnai patiria nuostolį, taip pat ir pati parduotuvė. Mano nuomone Maxima būdama lydere Lietuvoje, galėtų įsigyti modernesnias kasas, dėl ko būtų išvengta daug klaidų.

Kokybės vadybos savarankiškas darbas Maxima. (2015 m. Gegužės 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/kokybes-vadybos-savarankiskas-darbas-maxima.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 09:06