Kokybės vadybos ypatumai įmonėje


Kokybes vadyba imoneje. Kokybes planavimas. Kokybes vadybos strategijos ypatumai. Vadovo darbo organizavimo ypatumai maisto įmonėje kursinis. Kokybės valdymo ypatumai. Maisto valdymo ypatumai. Kokybes vadybos teises aktai. Vkv diplominis. Kokybes vadybos referatas maisto įmonėje. Kokybes valdymas imoneje x.

Vadybos referatas. Įvadas. Kokybės vadyba. Kokybės vadybos samprata. Visuotinė kokybės vadyba. Kokybės planavimas. Kokybės kontrolė. Kokybės kontrolė uab „pavilnys“. Apie įmonę. Savikontrolė uab „pavilnys“. Geros higienos praktikos vadovo sudarymas uab „pavilnys“. Veiksniai įtakojantys maisto saugą. Atsakomybė. Išvados. Litaratūra. Priedai.


Kokybė – tai produkto savybių visuma, įgalinanti jį tenkinti išreikštus ir numanomus kliento poreikius ir atitikti keliamus reikalavimus.

Kiekvienai įmonei ar organizacijai yra svarbūs klientai bei jų poreikiai. Vartotojams svarbu pateikti kokybišką produktą. Šiuo metu vis daugiau ir daugiau firmų ir įstaigų, dirbančių įvairiausiose srityse ima taikyti kokybės valdymo sistemas.

Svarbiausius maisto kokybės ir saugos rodiklius reglamentuoja įvairūs teisės aktai - įstatymai, higienos normos, privalomprof. J. Ruževičius siūlo konkretesnę kokybės apibrėžtį: tai visuma produkto savybių, lemiančių jo tinkamumą tenkinti išreikštus ir numanomus vartotojo poreikius nustatytomis produkto vartojimo (eksploatavimo) sąlygomis pagal to produkto paskirtįvisuotinės kokybės vadyba (vkv) - tai į kokybę orientuotos organizacijos vadovavimo būdas, pagrįstas visų jos narių dalyvavimu, siekiant ilgalaikės sėkmės tenkinant klientą ir naudos visiems savo organizacijos nariams bei visuomenei.

V. Dikavičius ir s. Stoškus teigia, kad vkv – tai tarsi kelionė į tobulumą, kai kiekvienas organizacijos narys orientuotas į nepertraukiamo proceso tobulinimą, nukreiptą į vartotojo pasitenkinimo didinimą. Vkv – tai vadybos metodas, kuriuo stengiamasi nuolatos gerinti organizavimo principus, tai sudėtinga vadybos sistema su tiesioginiais ir grįžtamaisiais ryšiais organizuotais taip, kad kokybės planavimas – veikla, nustatanti tikslus ir kokybės reikalavimus, taip pat reikalavimus, susijusius su kokybės sistemos elementų panaudojimu. (4).

Planavimas atsako į klausimus: ką reikia daryti ateityje, kaip daryti, kas ir kada darys? Planuojant įvertinamas laikas, nes jis svarbus strateginis ginklas konkurencijoje. Planavimo objektu gali būti: produktas ar paslauga, produkto gamybos ar paslaugos teikimo bei juos remiantys procesai. Planavimo rezultatas yra kokybės planas Dokumentas, kuris gali būti atskiras arba bendro organizacijos plano sudėtinė dalis. Planavimas gali būti strateginis ir operatyvinis. Strateginis planavimas yra strategijos išvystymo procesas, kuris siekia įgyvendinti strateginius kokybės tikslus. Jis apima prognozes, ateities alternatyvinį – pesimistinį, realistinį, optimistinį vertinimą. Operatyvinis plkokybės kontrolė – tai viena iš pagrindinių kokybės vadybos proceso funkcijų. Kokybės kontrolė apjungia matavimų, vertinimų procesus, ekspertizes, bandymus, vieno ar kelių objekto požymių įvertinimą ir rezultatų palyginimą su nustatytais kokybės reikalavimai, įvertinant kiekvieno iš požymių atitikimą.

  • Vadyba Referatai
  • 2011 m.
  • 15 puslapių (1885 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 28 KB
  • Kokybės vadybos ypatumai įmonėje
    10 - 1 balsai (-ų)
Kokybės vadybos ypatumai įmonėje. (2011 m. Kovo 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/kokybes-vadybos-ypatumai-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 07:46