Kokybės valdymo ypatumai skirtingose ūkinės veiklos sferose


Vadybos analizė.

Įvadas. Kokybės sąmprata. Kokybės valdymas. Kokybės valdymo ypatumai sveikatos priežiūroje. Kokybės valdymo ypatumai statyboje. Išvados. Literatūra.


Kiekvienoje ūkinėje veikloje yra nustatyti kokybiško produkto ar palaugos pateikimo reikalavimai. Kuome paslauga ar produktas yra pateikiami nekokybiški privalu juos taisyti ar perdaryti. Atliekant kokybės valdymą organizacijose yra atsižvelgiama į kliento norus, daktus, suvestines, nuolatinį gerinimą. Tad kiekviena įmonė ar įstaiga privalo prekes ar paslaugas pateikti kokybiškas, kad nuo to nenukentėtų organizacijos vardas ir kad liktų klientai pasirinkę produktą ar paslaugą patenkinti.

Tikslas : Išanalizuoti sveikatos priežiūros ir statybos kokybės valdymo ypatumus.

5. Vertės požiūris – tai produkto kainos arba kaštų atitikimas produkto charakteristikoms.

Išanalizavus kokybės sąmpratas, kurias pateikia mokslininkai, to neužtenka sudaryti vienai sąmpratai, kuri būtų tobula.

Apibendrinant galima sakyti, kad kokybės valdymas apima – vadovavimą, dėmesį vartotojui, abipusiai naudingą ryšį su tiekėjais, nuolatinį gerinimą, faktus, žmonių įjungimą į procesą, sistemą ir procesus.

Tai gi apibendrinant galima sakyti, kad sveikatos priežiūros įstaigos privalo atsižvelgti tiek į tai su kuom tenka dirbti ir ar technologijos naudojamos sveikatos priežiūros srityje yra pilnavertiškos. Taip pat privalu atsižvelgti ir į pacientų poreikius bei nuomonę. Kuomet paslaugos yra suteikiamos kokybiškai pacientai linkę sugrįžti atgal jiems prireikus, kuomet pacientai mato įstaigos visišką ignoravimą jų išsakytai nuomenei jie bus linkę pasirinkti kitą įstaigą, kurioje atlikama sveikatos priežiūra.

Kaip jau buvo minėta ankščiau remiantis literatūrą vertinant kokybę įstaigose atsižvelgiama į kliento norus, naudojamas žaliavas, naudojamas technologijas, taip pat į galutinį gautą rezultatą. Tai gi išanalizuokime statybos kokybės valdymo ypatumus.

Pirmasis modelis – vartotojo kokybės suvokimas. Kuomet vartotojas tikisi gauti visapusiškai kokybišką paslaugą jis reikalauja paslaugos tiekėjų atlikti savo darbą nepriekaištingai. Kuomet statybos įmonė klientui pateikia planus, kuriuose nurodomos datos iki kada baigs darbus klientas tikisi, kad statybos įmonė nevėluos ir atliks darbus laiku. Tai vienas požymis į ką orientuojasi klientas ir ko tikisi suvokdamas kokybę. Jeigu statybos įmonėje egzistuoja dažna darbuotojų kaita, dažniausiai susiduriama su nekokybiška paslauga. Jeigu vienas iš darbuotojų pradėjęs darbą jo nepabaigia ir tenka pabaigti kitam toje įmonėje dirbančiam darbuotojui, tai darbas bus atliktas nekokybiškai, kadangi kiekvienas darbuotojas pasirenka savą metoda atlikti darbams.

  • Vadyba Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • Rūta
  • 9 puslapiai (1602 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 37 KB
  • Kokybės valdymo ypatumai skirtingose ūkinės veiklos sferose
    10 - 1 balsai (-ų)
Kokybės valdymo ypatumai skirtingose ūkinės veiklos sferose. (2016 m. Lapkričio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/kokybes-valdymo-ypatumai-skirtingose-ukines-veiklos-sferose.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 19 d. 01:34