Komercinės firmos marketingo tyrimas


Ekonomikos analizė. Sitacijos analizė. Aplinkos pažinimas. Rinkos bruožai. Vartotojų elgsena. Tyrimo metodika. Problemos formulavimas. Žvalgybinis tyrimas. Tyrimo tikslų apibrėžimas. Hipotezių formulavimas. Tyrimo metodo parinkimas ir imčių atranka. Imčių atranka. Tyrimo metodo parinkimas. Tyrimo rezultatai. Duomenų rinkimas. Tyrimo metu gautų duomenų interpretavimas ir analizavimas. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Priedai.


R.Pušinskaitės komercinė firma yra individuali įmonė, įsteigta 1992 m. sausio mėn. 27 d. LR Klaipėdos miesto savivaldybėje, vykdyti prekybą automobilių degalais Klaipėdos mieste. Įmonės savininkė bei vadovė– R.Pušinskaitė. Firmoje dirba 25 darbuotojai: pavaduotojas, marketingo skyriaus vadovas, 4 vadybininkai, buhalterė, 4 vairuotojai, 12 operatorių bei 2 pagalbiniai darbuotojai. Įmonė turi 5 nuosavas autotransporto priemones.

Įmonė savo veiklą vykdo taip pat Klaipėdos apskrityje- po vieną degalinę veikia ties Gargždais, Kretingą ir Salantais.

Firma savo 5 degalinėse atlieka šias paslaugas:

•parduoda suskystintas dujas, benziną ir dyzelinį kurą,

•plauna automobilius,

•pripildo autotransporto padangas oru.

  • Ekonomika Analizės
  • 2013 m.
  • 18 puslapių (4693 žodžiai)
  • Ekonomikos analizės
  • Microsoft Word 36 KB
  • Komercinės firmos marketingo tyrimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Komercinės firmos marketingo tyrimas. (2013 m. Lapkričio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/komercines-firmos-marketingo-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 05:08