Komercinių ir socialinių reklamų Lietuvoje palyginimas


Marketingo referatas. Pratarmė. Pagrindinė dalis. Reklamos teorija. Komercinė reklama. Socialinė reklama. Apibendrinimas. Literatūros sąrašas.


Šiuolaikinėje kasdieninėje veikloje, kiekvienas iš mūsų nuolat susiduriame su reklama. Dažnai to nenorėdami ir ne savo noru, o kartais net patys nežinodami priimame slaptus reklamos pranešimus. Reklama yra įvairi ir labai plati sritis, turinti didelį vaidmenį mūsų kasdieną priimamuose sprendimuose. Kaip ir kitur, taip ir Lietuvoje reklama yra nuolat kuriama ir transliuojama mums – vartotojams ir potencialiems klientams.

Pagrindinės išskiriamos reklamos rūšys yra komercinė, politinė ir socialinė reklama. Visos jos skiriasi ir turi tam tikrų panašumų. Šiame darbe lyginsime komercinę ir socialinę reklamas Lietuvoje ir pateiksime praktinių pavyzdžių.

Darbo tikslas – palyginti komercines ir socialines reklamas Lietuvoje.

Darbo uždaviniai:

•Trumpai apžvelgti reklamos teoriją.

•Pateikti komercinių reklamų pavyzdžių ir juos išanalizuoti.

•Pateikti socialinių reklamų pavyzdžių ir juos išanalizuoti.

•Pateikti bendras išvadas apie komercinių ir socialinių reklamų situaciją Lietuvoje. 

Galima pastebėti, kad šie reklamos požymiai vienaip ar kitaip yra minimi, anksčiau minėtuose reklamos apibrėžimuose.

Reklamos tikslas pagal Jokubauską (2003): „paraginti žmones atlikti kokį nors konkretų veiksmą, pvz. nusipirkti prekę, aplankyti parodą ir t.t.“. Čereška (2004) pagrindiniu reklamos tikslu laiko reklamuojamos prekės ar paslaugos pardavimų skatinimą.

Apibendrinant, matoma, kad visi apibrėžimai sako jog reklama tai kažkokia informacija apie prekes ir paslaugas, skleidžiama vartotojams siekiant jiems padaryti tam tikrą poveikį ir už šią veiklą yra sumokėta.

Galima drąsiai teigti, kad populiariausia reklamos rūšis Lietuvoje yra komercinė reklama. Lietuvoje, komercinės reklamos kūrime, yra sukaupta nemažai vertingos patirties. Vien jau lietuviškų reklamų festivalis „Adrenalinas“ įrodo, kad lietuviai turi, ką parodyti šioje srityje. Ne paslaptis, kad nemažai lietuvių reklamų yra sulaukusios ir tarptautinio pripažinimo bei įvairių apdovanojimų. Tačiau, reikia neužmiršti, kad vienas pagrindinių faktorių, lemiančių reklamos kokybiškumą, kaip visada yra turimi finansiniai ištekliai. Dažniausiai, turint pakankamus finansinius išteklius, užsakoma komercinė reklama bus kokybiška, tiek idėjos, tiek jos įgyvenimo atžvilgiu.

  • Marketingas Referatai
  • 2015 m.
  • 11 puslapių (1986 žodžiai)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 209 KB
  • Komercinių ir socialinių reklamų Lietuvoje palyginimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Komercinių ir socialinių reklamų Lietuvoje palyginimas. (2015 m. Vasario 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/komerciniu-ir-socialiniu-reklamu-lietuvoje-palyginimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 16:12