Kompiuteriniai žaidimai visavertė šiuolaikinės kultūros dalis

Visas naujas 2016 m. kalbėjimo potemes rasi čia - kalbėjimo potemės

Kompiuteriniai žaidimai – visavertė šiuolaikinės kultūros dalis. Kompiuteriniai zaidimai visaverte kulturos dalis. Kompiuteriniai zaidimai - visaverte siuolaikines kulturos dalis. Kompiuteriniai zaidimai-visaverte siuolaikines kulturos dalis. Kompiuteriniai žaidimai – visaverte šiuolaikines kulturos dalis.. Kompiuteriniai žaidimai - visavertė šiuolaikinė kultūros dalis. Kompiuteriniai žaidimai – visavertė šiuolaikinės kultūros dalis planas. Kompiuteriniai zaidimai kulturos dalis. Kompiuteriniai zaidimai visaverte kulturos dalis kalba. Kompiuteriniai zaidimai visaverte siuolaikine kulturos dalis.

Lietuvių kalbėjimo potemės 2017.

Kompiuteriniai žaidimai – šiuolaikinės kultūros dalis


Dauguma žmonių mano, kad kompiuteriniai žaidimai yra tiesiog laiko švaistymas ir sveikatos gadinimas, bet aš su tuo nesutinku ir per šias penkias minutes aš pabandysiu jums pateikti savo poziciją šiuo klausimu.

Kompiuteriniai žaidimai - nauja medijos rūšis, kuri labai išpopuliarėjo per pastaruosius 20 metų. Šį pramogų forma sukėlė labai daug susižavėjimų, ypač tarp jaunų žmonių. Anot „goethe“ instituto parašyto straipsnio, kompiuteriniai žaidimai sulaukia vis didesnio susidomėjimo tarptautiniuose festivaliuose ir parodose, o christopho deego manymu žaidimai jau lyg ir pripažinti kultūros dalimi, tačiau iš tiesų 99 procentai su tuo susijusių žmonių kalba tik apie verslą. Tuo tarpu šiandien ypač svarbus ir įdomus šios industrijos aspektas – galimybė mokytis žaidžiant.

Kompiuteriniai žaidimai jungia įvairias skirtingas kultūrų šakas. Yra mokomųjų žaidimų, skirtų vaikams, kurių tikslas lavinti jaunąjį protą, tai yra loginį mastymą, reakciją, aplinkos suvokimą, gebėjimą atpažinti spalvas, daiktus, gyvūnus ar augalus. Loginį mąstymą vystančių žaidimų yra ne tik vaikams, bet ir paaugliams bei suaugusiems. Šie žaidimai yra sudėtingesni ir reikalauja daugiau atidumo bei suvokimo. Taip pat yra ir istorinių žaidimų tokių kaip „total war“ arba „crusader kings“, tačiau juos žaidžiant reikia turėti tam tikrų istorinių žinių, kad galėtume visiškai mėgautis žaidimu. Man pačiam kaip žmogui mėgstančiam žaisti kompiuterinius žaidimus būtų gana sunku susigaudyti kas vyksta juose jei ne žinios įgautos ne kur kitur, bet mokykloje.

  • Lietuvių kalba Potemės 2017
  • 2012 m.
  • Lietuvių
  • 2 puslapiai (609 žodžiai)
  • Mokykla
  • Lietuvių potemės 2017
  • Microsoft Word 14 KB
  • Kompiuteriniai žaidimai visavertė šiuolaikinės kultūros dalis
    10 - 1 balsai (-ų)
Kompiuteriniai žaidimai visavertė šiuolaikinės kultūros dalis. (2012 m. Kovo 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/kompiuteriniai-zaidimai-visaverte-siuolaikines-kulturos-dalis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 16:01