Kompiuterinio projektavimo metodų disciplinos programa


Architektūros programa. Kompiuterinio projektavimo metodų disciplinos programa. Temos. Kompiuterinio projektavimo paskirtis darbo kompiuteriu, kompiuterinio braižymo ir projektavimo įgūdžiai, projekto medžiagos pateikimas kompiuterinėmis priemonėmis. Trimatis modeliavimas. Trimačių modelių kūrimas. Trimačio modeliavimo būdai. Realistinių vaizdų (Render) kūrimas. Medžiagų, apšvietimo parinkimas ir galutinių vaizdų kūrimas. Metodiniai nurodymai. Teorinė dalis. Užduotys.


Toliau seka įvaldytų įrankių ir komandų taikymas konkrečiose užduotyse:

1.Pasirenkamas pastato projektas suderinus jį su dėstytoju. Tai gali būti gyvenamas namas.

2.Atliekamas trimatis pasirinkto projekto modelis: sienos, perdangos, aukštai, langai, durys, stogai ir kiti konstrukciniai elementai.

3.Mokomasi išgauti netaisyklingas formas.

4.Iš esamo trimačio modelio gaunama: planai, fasadai, išklotinės, pjūviai, trimačiai pjūviai, detalės, interjero ir eksterjero perspktyviniai vaizdai.

  • Architektūra Programos
  • 2015 m.
  • 4 puslapiai (775 žodžiai)
  • Architektūros programos
  • Microsoft Word 6 KB
  • Kompiuterinio projektavimo metodų disciplinos programa
    10 - 6 balsai (-ų)
Kompiuterinio projektavimo metodų disciplinos programa. (2015 m. Sausio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/kompiuterinio-projektavimo-metodu-disciplinos-programa.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 09:00