Kompiuterizuoto įmonės veiklos modeliavimo praktikos ataskaita


Finansų praktikos ataskaita.

Įvadas. Uab „Auksinis katilas“ apibūdinimas ir pagrindiniai tikslai. Uab „Auksinis katilas“ veiklos rodiklių kitimas. Uab „Auksinis katilas“ finansinės būklės ir jos veiklos efektyvumo įvertinimo rodikliai ir jų analizė. Išvados ir siūlymai. Priedai.


Steigiant įmonę tikimasi, kad gamindama prekes ar paslaugas, ji dirbs pelningai. O verslo sėkmė, veiklos rezultatai bei tęstinumas rinkos ekonomikos sąlygomis labai priklauso nuo įmonės vadovybės priimamų ekonominių sprendimų. Šie sprendimai sąlygoja finansinių lėšų, reikalingų įmonės veiklai plėtoti, judėjimą. Ir paprastai jie priimami lyginant gautiną naudą su patiriamomis sąnaudomis, o sudėtingose situacijose pasitelkiama išsami įmonės veiklos rezultatų analizė. Todėl įmonės vadovybė turi disponuoti finansų mokslo žiniomis, gebėti atlikti rinkodaros sprendimus ir prognozes bei vertinti įmonės finansinę būklę, kuri atskleidžia ūkio subjekto konkurencingumą, bendradarbiavimo galimybes bei padeda priimti sprendimus susijusius su tolesne įmonės veikla. Rinkos sąlygomis išlieka tik tos įmonės, kurių būklė stabili, o veikla pelninga ir efektyvi.

Darbo tikslas – vadovaujantis teorinėmis žiniomis, priimti sprendimus susijusius su UAB „Auksinis katilas“ produkcijos gamyba ir rinkodara bei išanalizuoti įmonės finansinę būklę.

Darbo uždaviniai:

2. Įvertinti priimtus sprendimus ir jų įtaką įmonės finansinei būklei.

3. Apskaičiuoti santykinius rodiklius ir remiantis jais, vertinti įmonės būklę.

4. Pasiūlyti sprendimus UAB „Auksinis katilas“ šeštiemsiems veiklos metams.

Tyrimo metodai: aprašomasis – analitinis metodas, palyginimo metodas, matematiniai metodai, grafinis vaizdavimas, teorinės literatūros šaltinių analizė.

Uždaroji akcinė bendrovė (toliau – UAB) „Auksinis katilas“ užsiima centrinio šildymo katilų „Kaitra – 150“, skirtų individualių namų apšildymui, gamyba. Rinkoje yra devyni gamintojai, kurie pateikia panašų produktų, todėl išsirinkti reikiamą, vartotojui gana nelengva. Siekiant patenkinti potencialių vartotojų poreikius, UAB „Auksinis katilas“ savo pajėgumus sutelkė į nebrangių, bet galinčių patikimai ir ilgai dirbti, katilų gamybą. Įmonės tikslas yra gaminti kokybišką produktą ir didinti pardavimų apimtis, taikant veiksmingus rinkodaros sprendimus ir efektyviai panaudojant turimus išteklius.

Pradėjus veiklą, įmonėje buvo priimtas sprendimas, kad pirkėjai gali atsiskaityti per 15 dienų su sąlyga, jog pirkėjas moka įmonei 0,025 proc. palūkanas už kiekvieną dieną. Atlikus tyrimus buvo nustatyta, jog centrinio šildymo katilų rinkos potencialas – 18 000 vnt. Remdamasi turima informacija, įmonė priėmė sprendimą naudoti skverbimosi į rinką strategiją, siekdama užimti kuo didesnę jos dalį, todėl pirmaisiais metais numatė pagaminti bei realizuoti 3000 katilų ir atsižvelgdama į gaminio savikainą bei rinkos tyrimus, nustatė 1099 eurų kainą už gaminį. Produktui reklamuoti nuspręsta skirti 15 000 Eur. Kad pasiekti planuojamas gamybos apimtis, papildomai priimta dirbti 25 žmonės. Darbas įmonėje organizuojamas dviem pamainomis. UAB „Auksinis katilas“ siekia būti socialiai atsakinga įmone, didelį dėmesį skiria savo darbuotojams – tam pirmaisiais metais sudarytas 4000 Eur socialinis biudžetas.

Pagrindinis UAB „Auksinis katilas“ veiklos tikslas penkeriems metams buvo pardavimų apimties didinimas, siekiant tapti savo ūkio šakos lyderiui. Tam reikėjo taip organizuoti gamybą, kad įmonė pagamintų pakankamai produkcijos, kurią sugebėtų realizuoti. Pirmaisiais metais ji pagamino 2893 katilus, antraisiais metais gamyba didėjo 69,03 proc. (t.y. buvo pagaminta 1997 katilais daugiau). Trečiųjų metų pradžioje dėl įmonėje susikaupusių produkcijos atsargų, kurios sudarė 3319 vnt., vadovybė priėmė netinkamą sprendimą staigiai mažinti gamybos apimtį 79,55 proc. (3890 katilais mažiau lyginant su antraisiais veiklos metais). Ketvirtaisiais metais lyginant su trečiaisiais gamyba buvo mažinama 40 proc. (pagaminta 400 katilų mažiau), o penktaisiais metais palyginus su ketvirtaisiais produkcijos pagaminta dar 3,5 proc. mažiau (gaminta 21 produktu mažiau). Įmonės sprendimas trečiaisiais metais staigiai mažinti gamyba buvo klaidingas. Vadovybė turėjo imtis naujos rinkodaros strategijos, kad padidinti pardavimų – lėšų reklamai ir prekybos atstovų skaičiaus didinimui. Be to gamybos apimtį nuo trečiųjų metų galima buvo mažinti, neparduodant turimų keturių įrengimų, o mažinant darbuotojų skaičių iki 35 žmonių, kad butų dirbama viena pamaina.

  • Finansai Praktikos ataskaitos
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (3203 žodžiai)
  • Kolegija
  • Finansų praktikos ataskaitos
  • Microsoft Word 102 KB
  • Kompiuterizuoto įmonės veiklos modeliavimo praktikos ataskaita
    10 - 6 balsai (-ų)
Kompiuterizuoto įmonės veiklos modeliavimo praktikos ataskaita. (2016 m. Vasario 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/kompiuterizuoto-imones-veiklos-modeliavimo-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 18:07