Kompiuterizuotos įmonės veiklos modeliavimo praktikos ataskaita


Apskaitos praktikos ataskaita. Įmonės apibūdinimas ir pagrindiniai tikslai. Įmonės strategija ir vadovybės veiksmai. Balanso analizė. Įmonės finansinės būklės ir jos veiklos efektyvumo įvertinimo rodikliai ir jų analizė. Išvados ir siūlymai. Literatūra. Priedai.


UAB „BAN11AB-02“ norint valdyti įmonę ir nebijoti konkurencinės kovos, būtina žvelgti į ateitį, numatyti būsimus įvykius, galimas grėsmes ir riziką. Ypač kruopščiai turi būti tiriami tokie veiksniai kaip konkurencinės jėgos, įmonės kainodaros strategija, reklamos programa, darbo našumo didinimo galimybės.

Įmonės strategija per visus penkerius metus buvo tokia: įrenginiai privalo dirbti visu pajėgumu, darbininkai turi dirbti per dvi pamainas, kad pasiekti didesnio pagamintos produkcijos kiekio, už tai buvo didinamas socialinis biudžetas, o vėliau ir darbo užmokesčio indeksas. Kasmet buvo pirkti nauji įrenginiai, o seni parduoti. Svarbiausias dalykas atidžiai nustatyti pardavimo kainą, suplanuoti pagamintų ir siūlomų parduoti gaminių kiekį, kad neliktų atsargų, nes atsiras sandėliavimo išlaidos. Pagrindiniai vadovybės veiksmai gauti kuo didesnį pelną, pagal galimybę skirti akcininkams dividendus, didinti kapitalą. Taip pat ne tik įsiskverbti į rinką, bet ir užimti pirmaujančią vietą, tarp konkurentų.

Įmonės vadovybė gerai pasiruošė šildymo katilų gamybos veiklai pradėti, nes gavo įstatinį kapitalą 150000 Lt, paskolą 120000 Lt, priimta 15 darbininkų ir nupirkti 4 įrenginių komplektai už 160000 Lt.

1 paveiksle galima pamatyti kaip kito įmonės pajėgumas per penkerius metus. Nuo pirmų metų UAB „BAN11AB-02“ faktinis pajėgumas palaipsniui kilo iki ketvirtų metų, o penktaisiais metais buvo toks pats kaip ir trečių metų. Penktaisiais metais buvo sumažintas pagamintos produkcijos kiekis nuo 3700 iki 2600 vnt., nes buvo parduoti 2 įrenginiai. Nepaisant to, galima pastebėti, jog bendrasis pajėgumas metų pradžioje ir metų pabaigoje per visus penkerius metus tolygiai augo ir nė karto nenusileido.

Per visą šį laikotarpį įmonės vadovybė priimdavo papildomų darbininkų, todėl, kad kito įrenginių kiekis, o visi stovintys įrenginiai turėjo dirbti. Darbininkų skaičius kito nuo 15 iki 50 žmonių, o įrenginių kiekis buvo nuo 4 iki 9 vnt. Iki ketvirtų metų didėjo ir pagamintos produkcijos kiekis nuo 1700 iki 3319 vnt.

Galima pastebėti, kad nuo pirmų metų įmonė pradėjo dirbti sėkmingai, nes faktinis pajėgumas tolygiai kilo, o ketvirtais metais dėl sumažėjusio pagaminto kiekio, šis rodiklis sumažėjo.

UAB „BAN11AB-02“ pirmaisiais metais parduota produkcijos lygiai tiek kiek pagamino 1700 vnt. Antraisiais metais pagamintos produkcijos kiekis buvo padidintas iki 2300 vnt. ir ne veltui, nes parduotas buvo tas pats kiekis. Trečiais metais situacija buvo analogiška, parduota tiek, kiek pagaminta 2500 vnt. O jau ketvirtaisiais metais situacija pasikeitė: buvo planuota pagaminti 3700 vnt, o įmonė sugebėjo pagaminti 3319 vnt. ir pardavė 3000 vnt. Dar įtaka turėjo padidinta produkcijos pardavimo kaina, kuri buvo padidinta iki 3650 Lt (praeitų metų kaina 3600 Lt). Dėl to ir atsirado likutis metų pabaigoje 319 vnt. ir sandėliavimo išlaidos 31900 Lt. Penktaisiais metais buvo nutarta gaminti mažiau produkcijos, kad parduoti praėtų metų likutį ir kartu atsikratyti sandėliavimo išlaidų.

Kompiuterizuotos įmonės veiklos modeliavimo praktikos ataskaita. (2015 m. Balandžio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/kompiuterizuotos-imones-veiklos-modeliavimo-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 16:29