Kompleksinis laivo jėgainės skaičiavimas 2


Kompleksiniai laivo jegaines skaiciavimai. Tepalo siurblio skaiciavimai. Laivu varikliai. Vilniaus kompleksiniai laivo jegaines skaiciavimai. Laivo jegaine referatas. Kompleksinis laivo jegaines skaiciavimai.

Laivybos kursinis darbas. Kompleksiniai laivo jėgainės skaičiavimai. Užduotis. Įvadas. Laivo ir jėgainės aprašymas. Laivo propulsinių charakteristikų skaičiavimas. Eigos variklio parametrų skaičiavimas. Laivo pagalbinių energetinių įrenginių įvertinimas. Plaukiojimo saugumo ir aplinkosaugos įrenginių įvertinimas. Laivo jėgaines ekonominių rodiklių įvertinimas. Specialūs skaičiavimai. Priedai. Naudota literatūra.


Vadovas: prof. S. Lebedevas.

Vilkikas balta-1 buvo pagamintas rusijoje, laivų gamykloje gorohovec mieste. Gamyklinis stūmiko - kantuotojo nr. 312 trakai nuo 2001m k/v balta-. Pradėtas statyti 1973m birželio 1d. Nuleistas ant vandens 1973m. Rugsėjo 5d. Priimtas registru 1973m rugsėjo 30d.

Vilkiko balta-1 paskirtis yra didelių laivų įvedimui ir išvedimui iš uosto akvatorijos, švartavimas, esant būtinybei gelbėjimo darbai. Taip pat šio laivo galimybės leidlaivas buvo statomas prižiūrint tarybų sąjungos registrui. Turi sustiprintą ledo klasę. Iii laipsnio plaukiojimo apribojimą (uosto vandenys).

Tačiau esant būtinybei gali išeiti iš uosto akvatorijos 20 jūrmylių atstumu kai metrologinės sąlygos yra: balų vėjas, o bangos aukštis siekia 2,5 metro.

Laivas turi du eigos variklius ir yra varomas dviem kintamo žingsnio sraigtais. Laivas puikiai valdomas judant pirmyn ir atgal yra labai manevringas. Laivo jėgainė išdėstyta laivo viduryje. Įgulos gyvenamosios patalpos yra laivo priekyje po pagrindiniu deniu. Esant reikalui į šį laivą galima pakrauti 46t denio krovinio, jei krovinis nedidina denio apkrovos (3t/m²).

Laive yra sumontuoti du pagrindiniai varikliai, kiekvieno kurių galia yra po 450kw, veleno sukimosi dažnis 300min-.

šis laivas pasirinktas kursiniam darbui atlik3 pav. Yra parodytas bendra sraigtinio įrenginio schema. 1- papildymo rezervuaras, 2- slėginis rezervuaras, - viršutinis mechanizmas, - viršutinis krumpliaratis, - mova, - tarpinė dalis, - vamzdis, - krumpliaratis, – sraigtas.

šiame laive sumontuoti du sraigtai, kurie yra i .

Laive yra sumontuoti du dviejų taktų, nereversuojami paprasto veikimo su čiurkšliniu įpurškimu eigos varikliai. Varikliai pastatyti 1973m. Leningrade. Toks sprendimas pagrįstas tuo, kad kiekvienas variklis aptarnauja savo sraigtą. Laivas turi kžs todėl apsukos yra pastovios ir laivo greitis reguliuojamas perdedant sraigto mentes. Tipas pagal rusijos registrą – 6Ä 30/. (6– cilindrų skaičius; Ä- dvitaktis).

Galingumo perdavimas sraigtui yra tiesioginis. Pagrindinis variklis velenų linijos pagalba standžiai sujungtas su sraigto velenu. Tai vienas iš paprasčiausių, bet patikimiausių būdų.

Variklį aptarnauja kuro siurbliai, tepalo siurblys (16m³/val), apsukų reguliatorius, prapūtimo siurb. Variklio masė – 18000kg 3laive yra sumontuotas vienas pagalbinis variklis – dyzelis generatorius. Jis sbe to vilkikas yra aprūpintas veleno generatoriumi.

  • Laivyba Kursiniai darbai
  • 2010 m.
  • 29 puslapiai (6243 žodžiai)
  • Universitetas
  • Laivybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 509 KB
  • Kompleksinis laivo jėgainės skaičiavimas 2
    10 - 1 balsai (-ų)
Kompleksinis laivo jėgainės skaičiavimas 2. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/kompleksinis-laivo-jegaines-skaiciavimas-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 13:43