Kompleksinis laivo jėgainės skaičiavimas


Dyzelgeneratorius. "laivo jėgainės". Kompleksinis kursinis. Kaip valdomas dyzelgeneratorius. Liajliniai vandenys laivuose. Lijaliniu vandenu tyrim. Kompleksinis laivo jegaines skaiciavimai. Automatikos laivu darbai kursinis. Kompleksiniai laivo jegaines skaiciavimai.

Laivybos kursinis darbas. Kompleksinis laivo jėgainės skaičiavimas. Užduotis. Įvadas. Laivo ir jėgainės aprašymas. Laivo propulsinių charakteristikų skaičiavimai. Eigos variklio parametrų skaičiavimai. Laivo pagalbinių energetinių įrenginių įvertinimas. Plaukiojimo saugumo ir aplinkos įrenginių įvertinimas. Ekonominių laivo jėgainės rodiklių įvertinimas. Specialūs skaičiaviavimai. Naudota literatūra. Preidai.


Tikrino: prof. S. Lebedevas .

.  specialūs reikalavimai projektui: apskaičiušio kursinio projekto nagrinėjamas objektas – gelbėjimo laivas šaklaivas-gelbėtojas ,, šakiai’’ priklauso klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai, skirtas atlikti avarinius ir gelbėjimo darbus baltdalyvavimą operacijose susijusiose su išsiliejusiais naftos produktais, kurių užsiliepsnojimo temperatūra viršija 60ŗc. Laivo architektūrinis - konstrukcinis tipas – jūrinis, plieninis, vieno denio gelbėjimo laivas, su ilgu baku ir dviejų aukštų antstatų priekyje, su kžs stacionarioje užmovoje, su pavairavimo įrengimais laivo priekyje ir laivagalyje, su laivagaliniu slipu gelbėjimo kateriui nuleisti ir pakelti. Laivas pastatytas 1987m. Rusijoje ir iki klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkaip avarinis dyzelgeneratorius yra naudojamas vienas iš trijų dyzelgeneratorių. Paprastai reiso metu paleidžiami du dyzelgeneratoriai – vienas iš jų tiekia energiją laivo vartotojams, kitas – veikia kaip atsarginis, be apkrovos. Esant avariniam atvejui įsijungtų trečiasis dyzelgeneratorius. Alternatyvus energijos šaltinis laivuilaive nutekamieji vandenys yra surenkami į specialią cisterną, kurioje laikomi ir saugojami iki atidavimo į kranto kanalizacinius valymo įrenginius. Triumo ir lijaliniai vandenys yra išvalomi iki 15 ppm, tačiau pats valymo įrenginys, sumontuotas mašinų skyriuje, nėra konvencinis. Jo debitas – m3/h. Laivo buitinės atliekos saugomos tam skirtuose konteineriuose iki atidavimo į krantą. Gelbėjimo laivui dalyvaujant naftos surinkimo iš vandens tvariklis gali būti valdomas valdymo įrangos pagalba su įmontuota automatika. Visi manevravimo procesai kaip paleidimas, reversavimas, apkrovos režimų pakeitimas, apsukų reguliavimas, o taip pat ir variklio stabdymas vykdomas pasukant valdymo rankenėlę į atitinkamą padėtį. Normalią ir atbulinę eigą skiria stop padėtis. Automatika leidžia pasukti greitai rankenėlę į reikiamą padėtį (rėžimą) ir tam tikslui reikalingi paleidimo ar reversavimo veiksmai atliekami automatiškai. Automatika priverčia variklį atlikti praleistus manevrus žymiai greičiau ir tiksliau.

Užduotą rankenėle valdymo manevrą galima bet kokiu momentu pakeisti, užduodant kitą manevrą, kurį variklis atliks nedelsiant. Taip pat yra galimybė variksistema skirta gesinti gaisrą vandeniu kompaktiškais vandens išpurslintojais.

  • Laivyba Kursiniai darbai
  • 2010 m.
  • 44 puslapiai (5309 žodžiai)
  • Universitetas
  • Laivybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 208 KB
  • Kompleksinis laivo jėgainės skaičiavimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Kompleksinis laivo jėgainės skaičiavimas. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/kompleksinis-laivo-jegaines-skaiciavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 08:56