Komunikacija internete


Psichologijos savarankiškas darbas. Komunikacija internete. Įvadas. Interneto galios augimas. Internetinės komunikacijos kokybė. Įvaizdžio formavimas internete. Komunikacija su vartotoju. Sėkmingi tinklapiai. Vienos iš sėkmingiausių komunikacijos kampanijų internete pavyzdys jav. Komunikacija internete lietuviškame kontekste. Ilgos uodegos teorija. Tinklapių lankomumo didinimas. Lankomiausi lietuvos portalai. Išvados ir siūlymai. Literatūra. Priedai.


Ši tema yra labai plati, todėl nusprendėme ne pasakoti apie visus internetinės komunikacijos aspektus. Pagrindinis mūsų tikslas yra atskleisti internetinių portalų kūrimo tendencijas, jų sėkmės ir nesėkmės priežastys. Kaip pavyzdį, pateiksime porą žinomų internetinių tinklapių ir išanalizuosime jų stiprybes bei silpnybes. Taip pat savo darbe iškėlėme porą uždavinių:

1.Išsiaiškinti kokie yra internetinės komunikacijos privalumai ir trūkumai.

2.Apžvelgti internetinės komunikacijos kokybės klausymą.

3.Aptarti kaip yra formuojamas kompanijos (įmonės) įvaizdis internete.

4.Atskleisti komunikacijos su vartotoju svarbą.

5.Pateikti sėkmingų tinklapių pavyzdžius Lietuvoje bei užsienyje.

6.Paaiškinti „Ilgos uodegos“ teorija ir aptarti juos panaudojimo mastus Lietuvoje.

7.Įvardinti porą būdų, kaip tinklapių savininkai gali padidinti savo tinklapių lankomumą.

8.Pateikti duomenis apie lankomiausius Lietuvos portalus.

Darbo pabaigoje pateiksime mūsų padarytas išvadas ir pateiksime porą pasiūlymų, kaip sėkmingai sukurti savo internetinį tinklapį.

Komunikacija internete. (2013 m. Kovo 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/komunikacija-internete.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 00:08