Komunikacija ir atsparumas kritikai


Vadybos refleksija. Komunikacija ir atsparumas kritikai.


Mano komunikacija ir atsparumas kritikai turėjo būti plėtojamas jau iš seniau. Visada taip ir maniau. Po vieno įvykio, kuriame išryškėjo mano komunikacijos spragos, supratau, kad „komunikabilus žmogus“ nėra tik draugiškas, į komunikaciją reikia žvelgti giliau. Komunikacija – bendravimas, informacijos keitimasis ir platinimas, pranešimo perdavimas. Komunikacijoje didžiausią informaciją duoda mimika, balso tonas, gestai, laikysena. Gerai komunikuoti nepavyks, jei šnekėdama laikysiu rankas kišenėje, ar laikysiu jas sukryžiavusi lyg nenorėdama su niekuo komunikuoti. Daugelis mano bendraamžių, paklausti, galėtų atsakyti, jog komunikacija yra būdas bendrauti, būti geru pašnekovu kitiems. Bet komunikacija nėra tik kalbėjimas su kitu žmogumi. Komunikuoti žmogus gali kartu ir su savimi. Apdoroti gautą informaciją viduje, susidoroti su išgyvenimais galime laikyti irgi žmogaus komunikacija, nors daugelis galėtų pasakyti, jog komunikuoti turi būtinai bent jau du žmonės tarpusavyje.

  • Vadyba Refleksijos
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 2 puslapiai (554 žodžiai)
  • Vadybos refleksijos
  • Microsoft Word 14 KB
  • Komunikacija ir atsparumas kritikai
    10 - 7 balsai (-ų)
Komunikacija ir atsparumas kritikai. (2015 m. Gruodžio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/komunikacija-ir-atsparumas-kritikai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:39