Komunikacija ir derybų menas


Vadybos konspektas. Komunikacija ir derybų menas egzamino klausimai. Shannono ir Weaverio komunikacijos modelis. Priežastys dėl kurių nežodinė komunikacija visuomet susilaukia ypatingo dėmesio. Kokius teigiamus rezultatus gali atnešti efektyvus klausymasis. Būdų padedančių tinkamai klausytis. Kokios yra dalykinių ir oficialių pokalbių rūšys. Ką reikia daryti , kad informacija būtų tinkamai suprasta. Kokie yra pagrindiniai asmeniniai komunikacijos trikdžiai. Grįžtamasis ryšys ir jo funkcijos. Palyginkite viešąją , masinę ir grupinę komunikaciją. Grupinė komunikacija. Viešoji komunikacija. Masinė komunikacija. Ypatybės , lemiančios derybų efektyvumą. Palyginkite bendradarbiavimo ir konkurencines derybas. Išvardinkite 10 derybų etapų. Kokias svarbias funkcijas atlieka keblūs klausimai , pastabos ir prieštaravimai. Informacijos papildymas , gavimas. Papildomos informacijos perdavimas. Informacijos blokavimas. Kokie yra keblių ir provokuojamų klausimų neutralizavimo būdai Kaip neutralizuoti pastabas. Kontrargumentacijos taktikos pasirinkimas. Jų gali būti įvairių gynybinė , pasiteisinimo , nesipriešinimo , konfrontavimo , puolimo , įspėjimo , atsikalbinėjimų ir. Tinkamą taktiką kaip veiksmingą vaistą derybose pasirinksite tada , kai jas žinosite.


Parodykite susidomėjimą. Raskite, kuri informacija yra tiesiogiai susijusi su jūsų darbu, veikla, kuo jūs galėtumėt pasinaudoti ir t.t. Atrodykite susidomėję – niekam neįdomu kalbėti sienoms. Įsivaizduokite save kalbėtojo vietoje.

Klausykite kritiškai. Turite sugebėti pasverti ir įvertinti kalbėtojo pateikiamas prielaidas, argumentus ir logiką.

Mechaninės ir ypač masinės komunikacijos priemonės, riboja prieinamumą, taigi ir grįžtamąjį ryšį.

GR padeda komunikatoriui priderinti savo pranešimą prie gavėjo poreikių ir reakcijos.

Grįžtamasis ryšys greitas ir atidėtas.

Sėkmingos bendradarbiavimo derybos ne tik duoda naudos visoms suinteresuotoms šalims, tačiau ir sukuria tvirtus, teigiamus santykius tarp derybose dalyvavusių pusių. puikus būdas maksimaliai padidinti bendrą derybų objekto vertę. Konkurencinės derybos gali būti bendradarbiavimo derybų dalis, nes galiausiai derybų objektas vis tiek turi būti išsidalintas.

Išvardinkite 10 derybų etapų.

2. Informacijos papildymas, gavimas - klausimai duoda suprasti, kad klausytojui ar pašnekovui trūksta informacijos. Klausimai ir prieštaravimai – tai jūsų pašnekovo pareiškimas, kad jam norisi žinoti daugiau. Žinoma, prieštaravimai niekada nebūna panašūs į pagarbius užklausimus dėl didesnės apimties informacijos. Žmonės tiesiog nenori palengvinti jums gyvenimo iki tokio lygio. Kaip taisyklė, jie nuoširdžiai prieštarauja, kartais pernelyg nesirinkdami žodžių ir patys nesuvokdami, kad tuo jie tiesiog reikalauja daugiau informacijos. Jūsų užduotis yra suprasti tai, reaguoti į keblius išpuolius profesionaliai ir žinoti, kaip elgtis tokiais atvejais.

3. Papildomos informacijos perdavimas, įvykdomas kaip tiesioginėmis pastabomis, taip ir užuominų forma, kas yra nemažiau veiksminga.

Panašios rūšies pastabos nėra aiškios, loginės, jos labiau - emocinės, rodo klausiančiojo nenorą išsiaiškinti painios situacijos esmę. Socialinę funkciją atliekančios pastabos ir kontrargumentai nekelia grėsmės tarpusavio santykiams, jei išsakomi konkrečiai ir adekvačiu tonu. Panašios replikos dažnai parodo pašnekovo nežinojimą nei apie jus, nei apie jūsų argumentacijos ypatumus, o kartais tokie replikuotuojai netgi patys pastebi savo žinių trūkumą.

  • Vadyba Konspektai
  • 2015 m.
  • 5 puslapiai (1593 žodžiai)
  • Vadybos konspektai
  • Microsoft Word 509 KB
  • Komunikacija ir derybų menas
    10 - 7 balsai (-ų)
Komunikacija ir derybų menas. (2015 m. Balandžio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/komunikacija-ir-derybu-menas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:34