Komunikacija kaip vadybos priemonė


Vadybos kursinis darbas. Komunikacija. Komunikacijos funkcijos. Komunikacijos procesas. Komunikacijos kryptys. Tarpasmeninis komunikavimas. Komunikavimas organizacijoje. Efektyvaus komunikavimo kliūtys. Informacija. Informacijos esmė. Informacijos klasifikavimas. Informacijai keliami reikalavimai.


Perdavimas. Šiame etape šaltinis panaudoja kanalą, perduodamas informaciją gavėjui. Tai fizinis informacijos perdavimo veiksmas, kuris dažnai klaidingai sutapatinamas su pačiu komunikacijos procesu.

Grįžtamasis ryšys. Tobula komunikacija yra tik tada, kai gavėjo įspūdis atitinka tai, ką norėjo perduoti šaltinis. Užtikrinant grįžtamąjį ryšį, šaltinis ir gavėjas tarsi apsimaino vietomis. Gavėjas tampa šaltiniu perduodamas savo įspūdį apie informaciją ir pereina visus minėtus etapus. Grįžtamasis ryšys labai padidina komunikacijos proceso efektyvumą.

Žinoma, rašytiniai pranešimai turi ir trūkumų. Nors jie ir tikslesni, jiems parengti reikia laiko.

Kiekvienas kūno judesys turi prasmę ir joks judesys nėra atsitiktinis. Retai kada savo signalus mes siunčiame sąmoningai. Savo būseną mes išreiškiame nežodine kūno judesių kalba. Nustebę pakeliame antakį. Sutrikę triname nosį. Suneriame rankas, norėdami save izoliuoti ar apsaugoti. Truktelime pečiais, išreikšdami abejingumą, mirktelime akį, išreikšdami intymumą, bar-bename pirštais, būdami nekantrūs, plekštelime sau per kaktą ką nors pamiršę.

Svarbu, kad gavėjas atidžiai stebėtų šiuos nežodinius komunikavimo aspektus. Reikėtų ir ieškoti nežodinių užuominų, ir klausytis tiesioginės siuntėjo žodžių prasmės. Verta atkreipti ypatingą dėmesį į pranešimų prieštaravimus.

Intraneto ir ekstraneto ryšiai. Intranetas - tai privatus, visą organizaciją apimantis informacijos tinklais, veikiantis panašiai kai internetas, tačiau juos gali pasiekti tik organizacijoje dirbantys žmonės. Intranetas sparčiai virsta populiariausia darbuotojų komunikavimo vienas su kitu priemone. Be to, organizacijos kuria ekstraneto ryšius, jungiančius jų darbuotojus su pasirinktasis tiekėjais, klientais ir strateginiais partneriais.

Suprantam, kad skirtingais požymiais pasižyminčiai informacijai keliami skirtingi reikalavimai. Tačiau yra ir bendrų reikalavimų, kuriuos turi tenkinti vadyboje naudojama informacija. Svarbiausias reikalavimas, keliamas kiekvienam ištekliui ar pagamintam produktui, yra kokybė. Kadangi informacija yra ir išteklius, ir produktas, ji privalo tenkinti šį reikalavimą. Kiti reikalavimai, tai požymiai, kuriais privalo pasižymėti kokybiška informacija. Ji turi būti:

Stabili. Stabilumas, tai požymis, apibūdinantis laikotarpį, per kurį informacija nepraranda savo vertės.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (4453 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 139 KB
  • Komunikacija kaip vadybos priemonė
    10 - 4 balsai (-ų)
Komunikacija kaip vadybos priemonė. (2015 m. Birželio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/komunikacija-kaip-vadybos-priemone.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 14:25