Komunikacija konspektas


Komunikacijų konspektas.

Vienpusė – dvipusė. Vidinė – išorinė. Verbalinė – neverbalinė. Efektyvi – neefektyvi. Žodinė – rašytinė. Dalykinė – asmeninė. Formali – neformali. Tikslinė – netikslinė. Tarpkultūrinė – vienos kultūros. Globali - masinė - viešoji –- grupinė – interpersonalinė – intrapersonalinė. Organizacinė – neorganizacinė. Dvipusis asimetrinis. Dvipusis simetrinis. Dvipusis asimetrinis ir dvipusis simetrinis. “ Ne publikos ”. Latentinės publikos. Suvokiančia publika. Aktyvia publika. Kontakto užmezgimas tarp pašnekovų. Fatinės funkcijos tikslas ir yra komunikacijos užmezgimas ir palaikymas. Padėties analizė. Tikslai Uždaviniai Tikslinės auditorijos “ Message ”. Strategija (- jos Taktika Biudžetas Efektyvumo įvertinimas. Naudojamasi keliais kanalais , nes. Organizacijos įvaizdžio apibrėžimai skirstomi į 2 kategorijas. Pagrindinė žiniasklaidos misija. Žiniasklaidos funkcijos , atitinkančios naudos ir pasitenkinimo požiūrį Aplinkos stebėjimo. Kultūrinio ryšio. Žiniasklaidos pranešimų požymiai Laikinumas. Pranešimai perduodami nedelsiant. Jie yra vieši. Temos turi turėti naujienoms būtinus kriterijus. Žinios reikšmingumas kuo didesnei auditorijai. Įvaizdžio neatitikimas tikrovei. Silpnas prieš stiprų. Gėris prieš blogį. Modernumas prieš rutiną. Efektyvumas prieš neefektyvumą. VIP’ai visada yra “ naujiena ” Pagr. reklamos ir RSV skirtumas. Žiniasklaidos ir RSV panašumai skirtumai. Tekstų rašymas , apklausos , informacijos rinkimas , žurnalistinis stilius. Adreso tikslumas. Vidinės komunikacijos stiliai Instrukcinis. Metodai kiekybinis. Mišrus Alternatyva RSV Tyla.


Organizacinė. Tai labiau formalizuota komunikacija. Ji panaši į grupinę, bet dalyviai jau turi priskirtus vaidmenis. Be formalių vaidmenų lieka ir grupiniai vaidmenys.

Viešoji. Tai tokia komunikacija, kai yra didelė auditorija, kuri nėra formaliai apibrėžta (o organizacija jau turi ribas). Čia daug dalyvių, kurie sutelkti pagal kažkokį interesą ar socialinį požymį (mitingai, diskusijos internete, moksliniai leidiniai)

Masinė (knyga, kinas, TV, radijas, laikraščiai, žurnalai, internetas, muzikiniai įrašai). Auditorija yra labai didelė, įvairialypė, anoniminė. Grįžtamasis ryšys atidėtas. Pranešimai bendro pobūdžio, naudojami masiniai kodai. Tikslas – pasiekti auditoriją ir atkreipti dėmesį. Įmanomi kiti tikslai – informuoti, paveikti, suteikti prasmę.

Triukšmas. Triukšmas yra bet kas, kas įsiterpia tarp gavėjo ir pranešimo, kas trukdo suvokti patį pranešimą. Tai gali būti blogas techninis ryšys, kultūriniai skirtumai, gavėjo nuovargis ir t.t.

Perteklius – tai pasikartojimai, paryškinimai. Kai informacijos kiekis yra gyvybės ir mirties klausimas, tos informacijos atsiranda labai daug (pridedama papildomai). Ne visada pasiteisina “taupi” informacija.

Kodavimas. Kodavimas – tai ženklai ir taisyklės, kuriomis tie ženklai jungiami. Ženklai turi būti pritraukiantys dėmesį, o taisyklės - paprastos. Kodai egzistuoja kaip komunikacijos pagrindas, kai visi žino ir ženklus, ir taisykles.

Entropija. Entropija yra pertekliaus priešingybė. Entropija sukuria komunikavimo problemą (o perteklius yra komunikacijos pagerinimo priemonė, jis yra būtinas).

Komunikacija konspektas. (2016 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/komunikacija-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 11:47