Komunikacija organizacijoje


Komunikacijų skaidrės. Komunikacija organizacijoje. Tiklsas. Komunikacijos organizacijoje tikslai. Kontrolės funkcija. Motyvacinė funkcija. Emocinės išraiškos funkcija. Informacinė funkcija. Horizontalios komunikacijos privalumai. Horizontalios komunikacijos trūkumai. Išvados. Literatūra.


Komunikacijos organizacijoje tikslai ir funkcijos padeda kurti efektyvią veiklą.

Horizontaliosios komunikacijos tikslas – sudaryti tiesioginį problemų sprendimo kanalą.

Vertikalios komunikacijos tikslas:

(iš viršaus į apačią) informuoti organizacijos narius apie organizacijos tikslus ir politiką.

(iš apačios į viršų) pateikti aukštesniems valdymo lygiams informaciją apie tai, kas vyksta žemesniuose lygiuose.

Komunikacija organizacijoje. (2013 m. Lapkričio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/komunikacija-organizacijoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 18:45