Komunikacija organizacijoje


Komunikacijų skaidrės. Komunikacija organizacijoje. Tiklsas. Komunikacijos organizacijoje tikslai. Kontrolės funkcija. Motyvacinė funkcija. Emocinės išraiškos funkcija. Informacinė funkcija. Horizontalios komunikacijos privalumai. Horizontalios komunikacijos trūkumai. Išvados. Literatūra.


Komunikacijos organizacijoje tikslai ir funkcijos padeda kurti efektyvią veiklą.

Horizontaliosios komunikacijos tikslas – sudaryti tiesioginį problemų sprendimo kanalą.

Vertikalios komunikacijos tikslas:

(iš viršaus į apačią) informuoti organizacijos narius apie organizacijos tikslus ir politiką.

(iš apačios į viršų) pateikti aukštesniems valdymo lygiams informaciją apie tai, kas vyksta žemesniuose lygiuose.

  • Komunikacijos Skaidrės
  • 2013 m.
  • Vida
  • 19 puslapių
  • Universitetas
  • Komunikacijų skaidrės
  • MS PowerPoint 127 KB
  • Komunikacija organizacijoje
    10 - 4 balsai (-ų)
Komunikacija organizacijoje. (2013 m. Lapkričio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/komunikacija-organizacijoje.html Peržiūrėta 2017 m. Rugpjūčio 18 d. 04:27