Komunikacija socialiniame saityne


Informatikos skaidrės. Komunikacija socialiniame saityne. Paskaitos planas. Saitynas 2. Saityno 2. 0 skiriamieji bruožai. Saityno 2. 0 priemonių pavyzdžiai. Vartotojas tampa kūrėju. Vartotojas tampa kūrėju pavyzdys – tinklaraščiai. Tinklaraščių kūrėjai. Kam naudojami tinklaraščiai? Tinklaraščiai – asmeninės rinkodaros priemonė. Dingsta atotrūkis tarp gamintojo ir vartotojo. Vartotojas teikia pagalbą verslui pavyzdys*. Vartotojas-kūrėjas. Vartotojas kuria produktą kartu su gamintoju piliečių žurnalistika. Vartotojas kuria pridėtinę vertę gamintojo produktui socialinis žymėjimas. Patalka kolektyvinis veiksmas internete. Patalka kitaip unglue. it. Suomijos nacionalinės bibliotekos pavyzdys. Tamsioji saityno 2. 0 pusė. Išvados.


Saitynas 2.0 (angl. web 2.0) – apibrėžimas ir pagrindiniai bruožai Populiarūs saityno 2.0 įrankiai Komunikacijos tendencijos: Vartotojas – kūrėjas Atotrūkio tarp vartotojo ir gamintojo mažėjimas Kolektyvinio veiksmo formos – interneto vartotojų patalka.

Saitynas (angl. web) – populiariausia interneto paslauga Saitynas 2.0 (angl. web 2.0): Tam tikras požiūris į saityno įrankių bei paslaugų kūrimą Tam tikra įrankių ir paslaugų grupė (pvz., vikio svetainės, tinklaraščiai ir kt.) Saitynas 2.0 – naujas plėtros etapas: Skaitomas/rašomas Socialinis.

Orientuotas į vartotojus Paprastas naudoti Bet kokios veiklos atlikimo priemonė Paremtas bendradarbiavimu ir bendraautoryste Nuolat tobulėjantis Leidžiantis pasiekti net mažiausias vartotojų grupes.

Galimybė publikuoti informaciją naudojantis paprastomis priemonėmis: Paprastos ir nemokamos informacijos skelbimo paslaugos (Blogger, Wordpress, Instagram ir kt.) Visos priemonės orientuotos į komunikaciją su kitais žmonėmis Priemonių matomumas – galimybė akimirksniu tapti žinomu (populiariu) Socialinio saityno įrankiai: Skirti asmeniniam informacijos skelbimui (pvz., tinklaraščiai) Komunikacijos tikslas ir nauda: saviraiška, nuomonės pateikimas,grįžtamasis ryšys Skirti kolektyviniam informacijos skelbimui (pvz., vikio svetainės) Komunikacijos tikslas ir nauda: įvairių žmonių patirties ir žinių panaudojimas kuriant bendruomenei naudingus išteklius.

Tinklaraštis – nuolat atnaujinama svetainė, kurioje įrašai išsidėsto chronologine seka.

Galimybė išreikšti savo nuomonę – publikuotis gali kiekvienas Tinklaraščiai – naujas verslas Tinklaraščiai – kilimo karjeros laiptais priemonė Asmuo kuria ir skleidžia savo prekės ženklą.

Gamintojas ir vartotojas viename (angl.

Komunikacija socialiniame saityne. (2015 m. Sausio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/komunikacija-socialiniame-saityne.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 16:25