Komunikacijos auditas


Kas yra komunikacijos auditas. Vidinės komunikacijos auditas.

Komunikacijų savarankiškas darbas. Įvadas. Komunikacijos audito samprata. Komunikacijos audito etapai. Komunikacijos audito priemonės. Komunikacijos audito tyrimo sritys. Išvados. Literatūra.


Komunikacija yra viena svarbiausių gyvenimo veiksnių be kurio nebūtų galimas bendravimas ir informacijos sklaida. Ji yra būtina sąlyga keistis simbolinėmis reikšmėmis, t.y. bendrauti. Kiekviename žingsnyje susiduriame su žinutėmis, kurios mums turi kokią nors prasmę, o kiekviena gyvenimo sfera turi savyje savitus komunikacijos principus ir jos priemones. Komunikacija būtina ir begalo svarbi kiekvienai organizacijai, nepriklausomai nuo to ar ji maža, ar turi tūkstančius narių, ar yra privati, valstybinė ar visuomeninė. Kitaip tariant, komunikacija – organizacijos gyvenimo kraujas, ir jos trūkumas ar neefektyvumas atsiliepia organizacijos valdymui, vystymuisi, reputacijai bei vidiniam klimatui.

Sėkminga organizacijos komunikacija yra viena iš vadybos priemonių, padedančių efektyviai valdyti organizaciją, siekiant gerų santykių su klientais, tiekėjais, akcininkais, darbuotojais, norint, jog organizacija nebūtų visuotinai ignoruojama, reputacija ir įvaizdis palankūs, o rezultatai maksimaliai geri. Šiuo metu atliekama vis daugiau komunikacijos tyrimų, siekiant išanalizuoti bendravimo organizacijos viduje ir išorėje, elgesio bei informacijos sklaidos ypatumus organizacijoje.

Šio darbo objektas – komunikacijos auditas

Darbo tikslas – pritaikyti komunikacijos auditą teoriškai.

Darbo uždaviniai :

1) išsiaiškinti komunikacijos audito sampratą;

2) išnagrinėti komunikacijos audito priemones;

3) nustatyti audito tyrimo sritis.

Komunikacijos auditas. (2013 m. Gegužės 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/komunikacijos-auditas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 04:37