Komunikacijos efektyvumas mano organizacijoje


Verslo analizė. Komunikacijos efektyvumas mano organizacijoje. Bendravimo etapas.   Bendravimo partnerio suvokimas. Bendravimo etapas. Kontakto užmezgimas. Žodinis verbalinis elgesys. Nežodinis neverbalinis bendravimas  . Bendravimo etapas. Informacijos priėmimas ir perdavimas. Bendravimo etapas. Pokalbio užbaigimas.


Veiksmingumo problemos, susijusios su tuo, kiek pranešimas veiksmingas siekiant norimo  rezultato.

Grupėje ar organizacijoje komunikavimas yra svarbus kontrolei, informavimui, darbuotojų motyvavimui, emocijų ir socialinių poreikių išraiškai. Komunikacija organizacijoje atlieka keturias pagrindines funkcijas:

Studentu bendravimas yra skirtomas i etapus nes taip prasideda visi bendravimai versliniai ir paprasti:

Tai - bendravimo pradžia. Šis bendravimo etapas ypač svarbus, kai tenka bendrauti su pašnekovu pirmą kartą, kai jis nėra pažįstamas. Tačiau net ir tuo atveju, kai pašnekovas yra gerai pažįstamas, svarbu atkreipti pokalbio pradžioje dėmesį į jo nuotaiką, savijautą, nes tai gali turėti reikšmės organizuojant pokalbį.

 Pavyzdžiui, jeigu pašnekovas jaučiasi nejaukiai, yra įsitempęs, pokalbio pradžioje galima skirti keletą minučių sumažinti jo vidinę įtampą, pradėti pokalbį ne nuo svarbiausios temos, o  nuo trumpo neutralaus pokalbio. 

Kontakto užmezgimui pokalbio pradžioje ir pačiame pokalbyje naudojamas žodinis ir nežodinis elgesys. 

Žodinis (verbalinis) elgesys - tai naudojant kalbą pokalbio dalyvių perteikiamas pranešimas, informacija.

Nežodinis (neverbalinis) bendravimas  - tai komunikacija, vykstanti nežodinėmis priemonėmis.

  • Verslas Analizės
  • 2015 m.
  • 2 puslapiai (700 žodžių)
  • Verslo analizės
  • Microsoft Word 17 KB
  • Komunikacijos efektyvumas mano organizacijoje
    10 - 7 balsai (-ų)
Komunikacijos efektyvumas mano organizacijoje. (2015 m. Kovo 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/komunikacijos-efektyvumas-mano-organizacijoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 09:08