Komunikacijos efektyvumas organizacijoje


Sociologijos esė. Komunikacijos efektyvumas organizacijoje.


Nesvarbu norime to ar ne, tačiau neišvengiamai daugiau ar mažiau, kiekvieną dieną mums tenka bendrauti, pasikeisti žiniomis ar informacija. Moksliškai tariant – komunikuoti. Retas kuris gali išbūti ilgai užsidaręs ir su niekuo nebendraujantis. Tačiau esama ir tokių tylenių, bet mano nuomone, jie dažniausiai „pralaimi“... Pasak vadovėlinės teorijos, be komunikacijos nebus ir organizacijos. Mano dabartinė organizacija yra kolegija. Čia tenka bendrauti su įvairiausiais žmonėmis. Tačiau ne su visais komunikuojama vienodai, ne su visais norisi tai daryti. Šioje esė apžvelgsiu pagrindines komunikavimo organizacijoje funkcijas bei kiekvienos iš jų efektyvumą.

Taigi pirmoji ir pagrindinė funkcija – informavimas. Kolegijoje informavimas vyksta ne tik tarp studentų ir dėstytojų tačiau ir tarp „savų“ – studentai tarp studentų, dėstytojai tarp dėstytojų. Negalėčiau išskirti iš ko gaunama informacija kartais yra svarbesnė, dažniausiai tai priklauso nuo situacijos, nes kartais labai svarbu išklausyti tai ką sako dėstytojas, kartais be savo kolegų neįmanoma apsieiti. Kalbant apie informavimo efektyvumą, mano nuomone didžiausias minusas yra iš dėstytojų pusės.

  • Sociologija Esė
  • 2015 m.
  • 3 puslapiai (736 žodžiai)
  • Sociologijos esė
  • Microsoft Word 73 KB
  • Komunikacijos efektyvumas organizacijoje
    10 - 4 balsai (-ų)
Komunikacijos efektyvumas organizacijoje. (2015 m. Balandžio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/komunikacijos-efektyvumas-organizacijoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 06:40